Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Tack för svar Dustpuppy!
Dumma Södra Bb tar inte emot mig eftersom det är äggdonation. :( Överkänslig? Jag?! Ja kanske...
Men jag fick uppbåda alla krafter att ta mig ut till läkarbesöket där idag trots feber och värk. Blev tillsagd att vänta i väntrummet..... tam tam tam tam Ingen kommer suck, tjugo minuter går tam tam tam tam jag mår inte bra. Går och frågar "Oj jaså var det till doktorn du skulle? Åh där är hon, jaså du går på lunch nu? Nähä du visste inte att din patient hade kommit? Nä, det är mitt fel...
Doktorn vänd mot mig: "Ja nu är det så att jag har talat med min chef och vi kan inte ta emot dig. Tyvärr" Tam tam tam tam jag mår inte bra, vad gör jag här? Varför ringde de inte bara så hade jag inte behövt åka in sjuk å eländig...
Åh!!! Vad jag tyckte synd om mig. Ringde min lokala barnmorska som svarar direkt, säger: "Välkommen till mig för inskrivning på onsdag, ring till Ava så får du reda på donatorns ålder så skickar jag remiss för KUB-test." :))
Lättad. :) Köper smågodis och åker hem och kurar i sängen.
Kram till er.
Ps hittade ett datum på ultraljudssvaret från i måndags... Bf i slutet på juni.... Blir mer och mer verkligt men läskigt... Tänk om det kommer gå vägen? :)