Hej mina kära medsystrar!
Det var länge sedan jag var inne nu, vågar knappt läsa hur det går för er då vår egen ÄD nu närmar sig sakta. :) Men jag är så glad för er som nu är på gång och varmaste grattiskramar och lycka till till dig Lie!!!!
Har ätit första primolut kuren och börjar med nästa omgång nu på lördag. ÄD i Åbo planerat till vecka 10. Vågar knappt hoppas att det ska gå vägen för att inte bli besviken...
Hur som helst så uppdaterar jag listan.
Kram på er alla.
PS är det förresten någon som har fått hjälp med ultraljud av Fertilitetscentrum i Sthlm och vet vad det kostar?
Kram igen
ÄD I FINLAND
Funderar på ÄD:
Första ÄD-möte inplanerat:
Varit på 1:a ÄD-möte o väntar på donator:
Myrslok69 ( kö sedan maj -11, Tammerfors)
Amy69 (köat sedan mars)
Fått donator o väntar på ÄD:
NinaCamilla (köat sedan dec 2010 och tackat nej till första donator i juni-11, en ny donator aug-11 blev sjuk, 3.donator i Sep-11) , ET Nov 2011 - testade minus, FET prel Jan-2012 (3 embryos i frysen klass 3)
Myran, 1a ÄD, 1 ET apr -11(slutade med MA i vecka 12) 1 FET okt -11, väntar på 2 FET i jan/feb 2012 (4 ägg i frysen)
WannabeFler (köat sedan maj -11 i Åbo). Procrenspruta ska tas 27/1 och därefter fortsatt medicinering. ÄD inplanerad v. 10
På gång:
Fru XX, 1a ÄD, tog Procren injektion 25/12, är igång med medicineringen nu, prel ET i början av februari 2012.
Ruvare:
Gravid:
Lie1, stått i kö sedan dec-10, ET 6/6-11, testdag 23/6 minus, FET prel 9/8, inga ägg klarde upptining, Nytt försök Åbo ET 30/11-11 o 2 till frys, Testdag 15/12 -11 , VUL 12/1-12 Väntar tvillingar
Övrigt: