Hej! Först till Fru xx, fortfarande alla mina tankar och medlidande för vad du går igenom. Skönt att läsa att du inte ger upp utan tänker framåt. DET SKA BLI DIN TUR! Lie: hur har du det med magen? Klappa den från mig. Du ger oss som sagt hopp. :0) Tigermamman: snart är det er tur. Håller alla tummar! Håll oss uppdaterade. Själv har jag testdag i morgon... Hinner knappt tänka på det då jag är begraven i arbete. Kanske lika bra det... Välkommen Sakura; även vi var i Åbo och var mycket nöjda. Så får vi snart resultatet... Så en ny uppdatering, där jag nu sen ett par veckor borde stå under rubriken ruvare. Ni nytillkomna, lägg gärna till era namn. Varm varm kram ÄD I FINLAND Funderar på ÄD: Första ÄD-möte inplanerat: Varit på 1:a ÄD-möte o väntar på donator: Fått donator o väntar på ÄD: NinaCamilla (köat sedan dec 2010 och tackat nej till första donator i juni-11, en ny donator aug-11 blev sjuk, 3.donator i Sep-11) , ET Nov 2011 - testade minus, FET prel Jan-2012 (3 embryos i frysen klass 3) Myran, 1a ÄD, 1 ET apr -11(slutade med MA i vecka 12) 1 FET okt -11, väntar på 2 FET i jan/feb 2012 (4 ägg i Frysen) På gång: mirakel ( kö sedan maj -11, Tammerfors) Procrenspruta togs 11/3. Tigermamman (köat sen Agu-11 i Åbo). Procrensprutan togs den 29/2, åker över till åbo v 13 Ruvare: WannabeFler (kö sen maj -11 i åbo) ET 7/3. Testdag 21/3 Gravid: Lie1, stått i kö sedan dec-10, ET 6/6-11, testdag 23/6 minus, FET prel 9/8, inga ägg klarde upptining, Nytt försök Åbo ET 30/11-11 o 2 till frys, Testdag 15/12 -11 , VUL 12/1-12 Väntar tvillingar. Fru xx, stått i kö sedan juni -11, ET med 2 embryon 6/2, fick PLUS 18/2, VUL 12/3. Övrigt: