• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Snöuggla
    Draken skrev 2012-05-03 15:40:48 följande:
    En snabb uppdatering nu. Den lever! 60,5 mm. Två armar, två ben, urinblåsa och magsäck kunde vi se. Gud vilken lättnad.
    Härligt :) Vilken vecka är du i nu?

Mår illa typ hela dagarna, har offrat mig och tar en lergiigan innan jag åker till jobbet för att kunna stå ut. Har ett pedagogiskt yrke så jag kan inte ta paus och äta när jag vill tyvärr. Igår smakade det mysko beskt i munnen också. Så har jag fortfarande ömma bröst.

Men det är värt det.Tänker att det betyder att den mår bra och växer. Det är ju faktiskt positivt 
  • Draken
    Snöuggla skrev 2012-05-03 20:37:52 följande:
    Härligt :) Vilken vecka är du i nu?

Mår illa typ hela dagarna, har offrat mig och tar en lergiigan innan jag åker till jobbet för att kunna stå ut. Har ett pedagogiskt yrke så jag kan inte ta paus och äta när jag vill tyvärr. Igår smakade det mysko beskt i munnen också. Så har jag fortfarande ömma bröst.

Men det är värt det.Tänker att det betyder att den mår bra och växer. Det är ju faktiskt positivt 

Vecka 13, 12+5 enl. UL idag.

Ja, fy för illamående men håller med, man ska se det positivt. Det där beska har jag också känt ibland. Visst hade du din KUB/NUPP-tid i maj?    

• Draken

Det är ingen fågelnäbb utan h*n ligger med händerna vid huvudet Flört
  • Snöuggla
    Draken skrev 2012-05-03 20:56:08 följande:

Så stor och fin :) Jepp 25 ma har jag kub tid,j tre lååååånga veckor. ska den hinna bli så stor, kommer aldrig lyckas dölja det på jobbet Tungan ute
  • CT11
    Det är ingen fågelnäbb utan h*n ligger med händerna vid huvudet

Fin! Stort grattis mamma Drake!!
  • tm78

Hihi, en liten Drake ju! 
  • tm78

Ändrar mina datum bara. Jag hade ju ÄL 4 dagar senare än normalt, så BIM blir därmed också senare. Än så länge känner jag ingenting. Och det är ju ett gott tecken Men det är en hel vecka kvar, och jag har lärt mig att inte ha för höga förhoppningar...

HjärtaÄLHjärta 
    ca 3-5/5 Tabbs 
    ca 25/4 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower}  
    ca 18/5 Tabbs 
    ca 11/5 tm78

PlusPLUSPlus 
    11/2, JLD1979 
    1/3 Draken 
    27/3 Snöuggla 
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid 
    v16 JLD1979 
    v13 Draken 
    v9 Snöuggla
    v 7 CT11   

Nalle BF Nalle 
    121026, JLD1979 
    121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus enl läk, pga min hjärtformade livmoder 
    121201 Snöuggla (om jag räknat rätt)

BabyFÖDDABaby

• Tabbs2

Åh Draken vilken mysig bild:) En liten människa verkligen:)

Jag fick glad gubbe igår på eftermiddagen, o "inatt" blev jag en glad tjej:) Å d va nog allt vi hinner med den här gången tyvärr men d få räcka...

Ha en bra helg!

Kram kram

• CT11
    Tabbs2 skrev 2012-05-04 09:47:16 följande:
    Åh Draken vilken mysig bild:) En liten människa verkligen:) Jag fick glad gubbe igår på eftermiddagen, o "inatt" blev jag en glad tjej:) Å d va nog allt vi hinner med den här gången tyvärr men d få räcka... Ha en bra helg! Kram kram

Bra jobbat
  • JLD1979

Draken: Underbar bild på bebis :o)

Jag har RUL i slutet av Maj... känns som en evighet dit. Hela 20 dagar. Hur får man tiden att gå fortare?

Å jag har min pollenallergi nu. Kan inte medicinera mig som jag brukar så går jag ut nu så känns det i kroppen och i andningen som om att jag joggar hela tiden. Så idag håller jag mig inne med stängda fönster. Får gärna komma ett skyfall nu och trycka ned det i marken.

Hur mår ni allihopa?

♥ BF 121026 ♥
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?