tm- ja du folk tänker sig faan inte för... Man kan ju svara lika oförskämt typ "jaha skaffar man dom på blocket då eller" eller " jodå om d bara va lika lätt som att köpa en hund så skulle jag nog "skaffat" en typ nu..." eller nåt så får man se om d tycker d e lika kul då..
O du man får vara nere o deppig, det är inte så konstigt att man inte orkar vara på topp...
För mig hjälper det att boka in saker jag tycker om, nya kurser, köpa blommor eller inredningsgrejer, renovera, städa (ja rensa allt som går:) ), träna, träffa kompisar, kolla på bra serier (tips: the killing, game of thrones, homeland), läsa deckare, sätta upp lite olika mål- det kan handla om träning eller vikt eller annat, jag brukar också försöka tänka lite som så här "nu väntar jag till då och (datum längre fram) innan jag tänker på nästa steg- tex jag har satt datum till efter sommaren innan jag ska ta tag i det här med hjälp utomlands osv...
Hoppas något kan hjälpa dig...
O hoppas ÄL dyker upp snart:) vore ju perfekt till helgen!
Jodå mensen e på g att ta slut..lite segdrahen den här gången oxå... Men inte så sugen på att dra igång igen...sur på mannen igen hahaha:) Men det hoppas jag släpper till nästa vecka!