• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • CT11
    tm78 skrev 2012-05-06 18:48:24 följande:
    Lycka till imorgon CT! Jag håller tummarna

Tack! ... Huu nervöst :-/
  • Snöuggla
    Draken skrev 2012-05-06 21:00:42 följande:
    CT, tänker på dig imorgon. :)
    Ja lycka till :)
  • CT11

Tack ni! Är hiskeligt nervös.. Förhoppningsvis går det bra..

• Tabbs2

CT- håller tummarna för dig runt elva:)

tm- det blir ju ett väldans trölit liv om man hela tiden ska leva som om man kanske är gravid m.m. Jag hade ätit ost o druckit vin, men kanske inte supit mig full...gjort allt med lite måtta alltså:)

Jag fick glad gubbe i to em, fre och lö fm... (fick till d en gång till lö morgon så d känns bra...) haft sån jädra ägglossningssmärta att jag knappt kunnat sitta upp:( o igår o idag kom spottings så d va nog en jädrans ägglossning (hoppas på d)....ÄL va nog i lördags så nu blir d till att vänta o se (igen)...

Kram på er!

• Draken

Åh, jag förstår så hur du känner. Det kommer gå så bra. Kram

• CT11
    Tabbs2 skrev 2012-05-07 09:40:31 följande:
    CT- håller tummarna för dig runt elva:) tm- det blir ju ett väldans trölit liv om man hela tiden ska leva som om man kanske är gravid m.m. Jag hade ätit ost o druckit vin, men kanske inte supit mig full...gjort allt med lite måtta alltså:) Jag fick glad gubbe i to em, fre och lö fm... (fick till d en gång till lö morgon så d känns bra...) haft sån jädra ägglossningssmärta att jag knappt kunnat sitta upp:( o igår o idag kom spottings så d va nog en jädrans ägglossning (hoppas på d)....ÄL va nog i lördags så nu blir d till att vänta o se (igen)... Kram på er!

åh håller alla tummar och tår nu!! Precis som Draken säger så blev det säkert ett riktigt praktägg:)!
  • CT11

Det gick bra för oss . Tårarna forsade hos oss båda av lättnad. Är på exakt dag som jag trodde, dvs 8+1. Fostret var 15,8 mm långt alltså nästan 1,6 cm vilket var normalt, också har jag bakåtliggande livmoder sa hon, vad det nu innebär. Phew!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?