tm78 skrev 2012-05-09 13:07:53 följande:
CT: Vad skönt att du mår bättre och får prata med någon! Det är viktigt att ta tag i såna saker så fort som möjligt, innan det växer sig för stort.
Tabbs: Om du är helt säker på att det inte är en nidblödning så kanske du ska följa Drakens och CT’s råd och boka ett VUL? Man undrar ju vart blodet kommer ifrån och vad som händer i kroppen!
Snöuggla: Skönt att du inte mår så illa längre!
Ego: Tant Röd är garanterat på intåg... Ryggvärken har tilltagit, och jag är lös i magen (ursäkta just den detaljen...men det är ett av mina säkraste tecken på mens). Kunde inte låta bli att testa imorse, eftersom tempen hade stigit lite, men det var negativt. Hade jag varit gravid så borde en test vara positiv nu, 13 DPO.
Humöret är i alla fall fortfarande tipp-topp, och det är ju alltid något. Även om jag lät mig luras av det...
Nu har jag ringt och bokat tid för akupunktur, och fick tid på måndag förmiddag. Efter helgen ska jag boka tid hos läkaren också, för att kunna starta en utredning.
Jag tror stenhårt på akupunktör min kines doktor sa att man inte ska dricka kalla saker för det gillar inte livmodern :) Det verkar ju ha funkat än så länge på mig. Läste lite allmänna kinesiska tips på vad man äter också för jag fick inga örter eller så, jo sånna små plupp plåster i örat :) Skönt att starta en utredning, om detta inte går av någon anledning denna gången heller gör jag utredning direkt:) Tog lite smygprover med min snälla husläkare och där hittades inget :) Lycka till, men ibland bara funkar det plötsligt ändå :)