• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • CT11

Draken- åh kan verkligen relatera!! Fy tusan för dessa småblödningar, även om jag får för mig nu att det inte är någon fara så är det så "onödigt" störningsmoment. Jag tänker att det kanske har någonting med moderkakan att göra och dess utveckling, det sker väl i v12? Har du stött i någonting med magen? Är du hård i magen...? Sex? Eller fysisk ansträngning? Sånt verkar ju kunna bidra. KRAM

Tabbs- hoppas ÄL testerna gav bra utdelningFlört

Jag blev ganska hårt knuffad i magen igår (fulla ungdomar på valborg Demon) och idag har jag fått för mig att fostret dog av det och att jag är helt ogravid nu, tycker typ att min svullna magen har pyst ihop.... Hoppas inte. Jag ska boka VUL hos Ultraljudsbarnmorskorna imorgon. Har hört att de är riktigt bra där. 

• Draken

CT, ja, störningsmoment var ordet! Nu har det inte kommit något mer rött...men något beige-brunt slemmigt...vad det nu kan vara.
    Har vare sig ansträngt mig, haft sex eller är speciellt hård i magen. Får hoppas på att det var rester av blodet som läkaren såg på vårt vul.

Usch, förstår att du nojar för slaget i magen. Dock tror jag att du kan vara lugn. Det lilla fröet ligger så väl inbäddat i livmodern. Tänk alla i länder där abort varit förbjudet som försökt få missfall med hjälp av slag och fysiskt våld och misslyckats. Men vad onödigt. Hoppas du inte har ont?

• Tabbs2

CT o Draken, jag känner så mig er..den där ångesten när man ser blod är obeskrivlig...
    Men man kan ju som sagts få blödningar av alla möjliga o omöjliga anledningar...men det är onödigt stressande...
    Hoppas hur som att det inte är ngn fara!
    O CT som Draken sa så är din lill' så väl skyddad nu så det ska nog inte vara ngn fara...Har du fått ngn tid för VUL?
    O Draken Nupp imorrn då, kommer hålla tummarna stenhårt:)

Ego- ingen gald gubbe än men snart tror jag:)

• Draken
    HjärtaÄLHjärta
    ca 3-5/5 Tabbs
    ca 21-23/4 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    ca 18/5 Tabbs
    ca 7/5 tm78

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid
    v15 JLD1979
    v13 Draken 
    v9 Snöuggla
    v 7 CT11   

Nalle BF Nalle
    121026, JLD1979
    121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus enl läk, pga min hjärtformade livmoder
    121201 Snöuggla (om jag räknat rätt)

BabyFÖDDABaby
  • Draken

Tack Tabbs! Känns som om man ska till rättegången och få sin dom. Håller tummarna för att du får se den glada gubben snarastGlad

• tm78

Lycka till idag Draken! Jag ska hålla tummarna hela dagen

• Tabbs2

Draken tänker så på dig:) du hör väl av dig så fort du bara kan:)

• Draken

Åh, vad ni är söta! 14.30 ska vi dit. Har hjärtklappning redan nu. Lovar att höra av mig asap.

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?