Smilly skrev 2011-08-21 20:35:19 följande:
Skönt att det gick bra med glukosbelastningen. Konstigt att det skiljer så mycket mellan olika städer och vilken vård man får..
Har helgen varit bra? Vi har varit i Gbg, jätte trevligt!
Börjar få rejält ont i ryggen.. Känns som ischias eller något.. Hoppas det är något tillfälligt. Ska bli skönt att gå till BM på fred, har en del frågor..
Hoppas det går bra att komma tillbaka till jobbet!
Usch för olika vård i olika landsting, tycker det borde vara en självklarhet att det ska vara samma. Så ni gör inte alls glukosbelastning? Hur många ultraljud får ni? Vi har hittills fått två, kommer att ändras från och med den 1 september till endast ett ultraljud (RUL). Får ni inte lika många BM-besök som vi heller som andragångsföderska?
Helgen har varit super, vi har festival här för närvarande, håller på i en vecka. Så vi har tittat på trollkarlar, lekt med Brio tågbana, ätit gott etc etc. Härligt!
Hoppas ni haft en underbar helg i underbara Göteborg, min favoritstad här i Sverige
.
Hoppas det går bra hos BM på fredag, usch för ryggont.
Idag var det dags att jobba igen och oj vad mycket jag hade att göra... Pust. Det ligger fortfarande en fin pappershög som jag får fortsätta med imorgon. Jag till och med glömde lunchen idag, när jag tittade på klockan så var den kvart i ett och lunchen börjar klockan 12. Ilade iväg och åt på tio minuter för att sedan börja jobba igen. Pust. Men men, hann mycket mer än vad jag trodde att jag skulle hinna!
Hur går studierna?
pyret12345 skrev 2011-08-22 11:04:22 följande:
Hånger också på tråden, är mammaledig i höst (i Lund) med vår lilla 1 åring. :) Har precis flyttat in till stan.
Välkommen, härligt med nya i tråden! Grattis till att du är nygift!