• Smilly

Föräldralediga i Lomma, Malmö, Lund....eller runt om.

Vi ska flytta med vår 3 åring från Sthlm till Lomma i oktober-november. Vi kommer även få en bebis i december. Jag kommer därför vara hemma med bebisen och vår son kommer gå på dagis 15h/vecka. Jag känner ingen i området och vår son älskar verkligen dagis och att träffa andra barn. Jag är därför jätte intresserad av att komma i kontakt med andra trevliga föräldrar som är hemma med barn. Ålder spelar ingen roll. Söker öppna människor att leka med, fika, ta promenader kanske gå till någon öppen förskolan. Tveka inte att höra av dig om du känner för lite sällskap... :)

• Svar på tråden Föräldralediga i Lomma, Malmö, Lund....eller runt om.
  • VEA

Tack Fenja! Aha Löberöd, i närheten av mina gamla trakter. Är från Eslöv egentligen. Har en kollega som ska flytta till Löberöd, de ska bara renovera först. De har också tvillingar .

Hoppas du får en trevlig vecka med din mamma!

• miism

Favoritar från telefonen och skriver mer när jag är vid datorn.

• VEA

Välkommen miism . Ja skriv mer sedan och berätta om dig själv och bebisen .

• Smilly

Fenja- det är bara att haka på när du vill. :) Trevligt med mammabesök!

Välkommen miism!

Kommer från BVC precis. 2 mån kontroll, nämnde då allt skrik på nätterna. Vi kom fram till att jag ska prova mjölkfrikost en månad... Tänkte över vad jag äter på en dag och det är ju mjölkprodukter i jätte mycket! Jösses vet ju inte vad jag ska äta nu, kanske är nyttigt för mig också med andra ord. ;)

• VEA

Hahaha, det blir nyttigt för dig också tror jag fast inte så kul dock .

Går allt annat bra annars? Han har gått upp fint och amningen fungerar som den ska? Dagarna går bra?

Jag har inte varit med Theo på Bvc sedan 5-6 veckor. Nästa kontroll blir när han är 3 mån och ska vaccineras men när vi var där senast då han var sju veckor hade han gått upp fint, en stor pojke har jag. Han vägde hela 6100 g.

Ska bli så trevligt på torsdag!!!

• VEA

Hihi, inte bara här då alltså!!! Kul med våra likheter, haha!

Svar på tråden Föräldralediga i Lomma, Malmö, Lund....eller runt om.