• Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop
  • Monchichi

Majjssan: Men vad skönt att svalgröntgen var i sin ordning. Men jag lider med dig att ni haft det så trassligt med J, stackarn! Hur går det med nya sonden? Är värdena ok, eller är det för tidigt att fråga om det? Har han visat något matintresse dessa dagar utan matsonden?

Stickan: Idag var vi på bvc och jag läste ett blad från Gideonsbergskyrkans ÖF att det var utflykt 30 september, tror det var Björnön? Vet du något om det? Isf är det väl inget där vid dig? Då tror jag inte vi chansar, utan går dit en annan fredag istället.

Idag var vi på Skallbergets ÖF och K tyckte det var jättekul, så han ville gå dit igen. Tog en promenad dit och han somnade i vagnen, och ville inte riktigt kliva ur när vi kom fram. Men då frågade en av pedagogerna om han ville ha korv och då vaknade han direkt, han älskar korv! Och sen blev det full fart!

• DonaAna

Nåt verkar arbeta mot dig Lexie77!

Jag är superduperförkyld... Men lillskrutten har klarat sig än så länge som tur är.

Vi gjorde en 6-månadersfotografering för nån vecka sen. Det blev jättefina bilder, men svårt att välja 4 st! En bild la dom (porträttfotografen) upp på sin blogg!

Vi går till ÖF här i Skultuna, skönt att ha det så nära. Brukar försöka vara med på sångstund iaf nån gång i veckan. Får ny BVC-sköterska här ute, blir spännande. Har hört att hon ska vara bra, hoppas det stämmer.

• Trollmamma till 4

Monchichi:

PH sonden satt 24 timmar och än har inget svar kommit.

J va utan matsond i 2 dygn och det gick inge bra Han åt på 2 dygn knappt 500 ml välling, några tuggor mat så han rasa i vikt, 430 gram på 2 dagar..

Han vill inte äta (matvägrare är diagnosen) så han har sond igen så nu går han upp som ska igen iaf
    J är matintresserad men inte ätintresserad..

Hur går det för er å maten då

Mamma till 4
  • Lexie77

Men vad tusan! Måste vara något spamfilter.

Meandiparty hos mig 7 nov 18:30 Ni är varmt välkomna! Kanske funkar bättre att skriva ihop det ha ha

• DonaAna

Låter trevligt Lexie77! Länge sen jag var på meandI, kan va kul nu när jag faktiskt har ett eget barn att shoppa till... Förut har det blivit till bonusarna och systerbarnen.

• Stickan
    Lexie77 skrev 2011-10-03 19:25:58 följande:
    Men vad tusan! Måste vara något spamfilter.

Meandiparty hos mig 7 nov 18:30 Ni är varmt välkomna! Kanske funkar bättre att skriva ihop det ha ha
    Kom precis på att jag glömde svara på ditt meddelande. Jag kommer inte på partyt, jag var nyss på ett och handlade mer än vad jag först tänkte göra. Tack ändå för inbjudan

Vi kommer inte på simningen imorgon för jag ska på planeringsdag med jobbet. Vi ska ta igen det på tors istället. Det var ju evigheter sen vi var där samtidigt. Hoppas vi ses snart!
  • Stickan
    Lexie77 skrev 2011-10-10 21:28:42 följande:
    Stickan - lunch efter badet i morgon?
    Ja, det låter som en plan Vi ses!
Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop