Fortsättning - nu som mammor allihop
Vi har hängt ihop från till
, genom
till
!
Vi lämnar www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-11-237/m53034252.html och fortsätter här som mammor allihop!
Vi har hängt ihop från till
, genom
till
!
Vi lämnar www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-11-237/m53034252.html och fortsätter här som mammor allihop!
Hej! Skulle svara för länge sen men vi har haft världens elakaste magsjuka här som drabbade framför allt Alma och Arvid väldigt hårt. Men efter en och en halv veckas torkande av spyor och bajs och trugande med vätskeersättning, besök på barnakuten och annat skoj så är vi äntligen på banan igen!
Jag började jobba i februari och planen var att jag skulle jobba heltid till augusti och maken skulle vara hemma, men han fick sitt drömjobb så det blev ändrade planer... Nu i maj är jag ledig två dagar i veckan och sen tar jag 100% föräldraledigt juni, juli och augusti! Gött ska det bli!
Alma är nu ett och världens charmigaste lilla tjej! Arvid är tre och pratar oavbrutet! ð???
Vad hände med tiden? Vill stoppa lite ibland...
Hoppas ni alla mår toppen!
Kram
Hej på er!
Hur har ni det alla?
Lexie77: Grattis till nykomlingen! Vad blev det för sort? Jag avundas dig som får vara hemma igen. Lycka Till!
DonaAna: Har du börjat jobba igen?
Stickan: Har tänkt på dig flera gånger och undrat hur det gått efter operationen förra året. Det lät som du skulle vara en del själv också om gubben jobbade borta. Hur är det nu?
Linny: Är du bra i ansiktet nu? Tyckte jag såg dig på håll på stan när du tillsammans med baren pyntade påskbjörken. Det gjorde mina barn också, och det var kul så klart.
Kram på er!
Grattis Lexie till prinsessan! Vad kul! ð???
Hej på er!
Hur har ni det alla?
Lexie77: Grattis till nykomlingen! Vad blev det för sort? Jag avundas dig som får vara hemma igen. Lycka Till!
DonaAna: Har du börjat jobba igen?
Stickan: Har tänkt på dig flera gånger och undrat hur det gått efter operationen förra året. Det lät som du skulle vara en del själv också om gubben jobbade borta. Hur är det nu?
Linny: Är du bra i ansiktet nu? Tyckte jag såg dig på håll på stan när du tillsammans med baren pyntade påskbjörken. Det gjorde mina barn också, och det var kul så klart.
Kram på er!
Vad hemskt med utomkveds! Men så roligt att allt är bra den här gången - stort grattis!!!
Stickan: Åh, stort grattis! Det var verkligen roligt att höra efter det ni gått igenom. All Lycka till er nu!
Stickan: Hur mår du? Nu är det nära för dig! Önskar Lycka Till!
Hur är det med er andra?
Jag är också gravid igen, nu med nummer 5! Hur tokig kan inte kroppen vara, men detta är andra spontana graviditeten för mig efter den brokiga starten. Tvillingarna har hunnit fylla 2 och är väldigt mammiga, men det är för det mesta bara mysigt.
Önskar en bra vår!
Men vad kul Monchichi!!! Grattis!
Kroppen har lärt sig hur det funkar nu... ;)
När är det dags?
DonaAna: Tack! I början på juni så jag har nyligen passerat halvtid, känns helt galet, tiden går så fort! Är du igång och jobbar igen?
Ja, jag jobbar 75% vilket är skönt. Skruttarna går på förskola och trivs kanon där.
Hej tjejer!
Har inte vart in på 2 år tror jag...
Läste igenom lite! Vad kul läsning!
Grattis Stickan och Monchichi!! Vad roligt! Lycka till med allt!
Och grattis DonAna till tösen! Fast det var ett tag sen nu =)
Här har det varit 4 års kalas för Dante som fyllde igår! Tänk 4 år! Helt galet! Nova fyller också nu i feb hela 9 år!!!
Vart tar tiden vägen?
Kram på er!
Tänkte bara fråga om det är nån av er som har FB? Vore så kul att "hänga med" er lite.. =)
Hej! Finns absolut på FB! ð??? Anna Stillman
Oj oj, här var det längesen jag var! Från att vara familjelivsberoende till att inte vara aktiv på jag vet inte hur länge, hihi. Kul att se att det kommit så många barn
Efter ivf 2012 med Cornelia som kom dec 12 fick vi en son för precis ett år sedan, Alexander blev 1 år i fredags. Att bli gravid på det "vanliga" sättet var en underbar överraskning!
Hoppas ni alla har det bra och att ni njuter av det härliga vädret staden bjuder på ??????
Ta hand om er!
Kram Anna
Grattis Smiley till sonen! Då är det tätt mellan barnen Ja visst är det märkligt hur kroppen kan ändra sig, men fantastiskt vad den kan åstadkomma! Jag bär ju själv på andra spontana graviditeten nu.
Linny79: Jag har iofs FB men loggar sällan in och skriver i princip aldrig, så jag är inte så intressant där.....
Ha det gott alla!