Fortsättning - nu som mammor allihop
Vi har hängt ihop från till
, genom
till
!
Vi lämnar www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-11-237/m53034252.html och fortsätter här som mammor allihop!
Vi har hängt ihop från till
, genom
till
!
Vi lämnar www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-11-237/m53034252.html och fortsätter här som mammor allihop!
Tack Monchichi! Klart vi ska luncha! Vi kör halvtid nu under augusti sen tänkte jag jobba 75%, så då blir det lite lättare att ses när jag är på jobbet varje dag.
Grattis DonAna!!!
R börjar också på dagis på måndag, vilka stora barn vi har! Tiden går så fort.
Haha, måste berätta vad som hände ikväll! En kollega kom förbi och hämtade bärsjal och babybjörn som dom ska låna av mig, dom har nyligen fått en liten kille. När frun var gravid fick hon ett par mammabyxor och grejer av mig. Nu fick jag tillbaka dom tillsammans med ett helt gäng mammakläder till, en stor kasse full. Dom tänkte om jag kände nån som behövde...
Dom vet inte om att jag är gravid än... Var rätt svårt att inte säga nåt!!!
Hej allihop!
Hur går inskolningen på förskolan? S började också förra veckan och det verkar gå hyfsat. Hon var ledsen när jag gick i morse och hon åt inte så mkt till lunch, men sen sov hon 2 h när hon kom hem så jag tror det berodde på att hon var trött. Hon vaknade ca kl 07.00 och det är för tidigt för henne, håll tummarna att hon sover till kl 8 imorgon!
Monchichi: Stort grattis igen och jag hoppas att du mår bra trots att du är några storlekar större. Jag tycker att det är så häftigt hur kroppen kan spela ett sånt spratt Jag börjar jobba 3/9 så nu är det verkligen slutspurt och det känns både bra och dåligt. Vi får höras snart!
Det har gått bra med inskolningen för oss, fast han fick feber i torsdags så pappa fick hämta. Han är feberfri sen fredag kväll men snorig. Dock är jag superförkyld! Däckad sen i fredags...
Det är samma här, S fick feber natten till fre och jag tror hon är feberfri idag men snoret bara forsar fram. Jag fick ont i halsen i natt och känner mig seg idag men inte så farligt.
Jag tror att vi får ta en mjukstart på förskolan imorgon eller på tisdag beroende på hur dagen utvecklar sig. Det gick väldigt bra i torsdag, så det var ju typiskt att hon blev sjuk innan helgen. Det är inte lätt att få henne att vila och ta det lugnt, det blir många böcker varvat med Barnkanalen
Krya på dig DonaAna!!
Trollmamma till 4: Jag hoppas att resten av familjen klarar sig!
Men herregud!
HAr inte varit här på länge... Och vad läser jag?!? Oj vad kul!!!
Grattis Monchichi, Smiley och DonaAna!!! Jätteroligt!!!
Själv är jag helt nöjd med mina två, tycker det är så skönt att leva ett liv utan bebistankar!
De växer och frodas mina ungar! <3 Och jag mår toppen!!!
HA det bäst alla och lycka till!!!!