• Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop
  • Trollmamma till 4

Hoppas allt är bra med er alla

Här knallar det på som vanligt

Johannes hade 1 års kalas i helgen och han smakade på sin tårta i alla fall  

Jag är mammaledig fram till augusti så om nån vill/kan träffas så hojta till, vore trevligt att träffas igen  

PS: Majjssan77 va mitt nick tidigare! 

Mamma till 4
  • Trollmamma till 4

Halloj!!

Var är ni alla?

Hoppas allt är bra mer och era små  

Mamma till 4
  • DonaAna

Hej! Min lillskrutt har varit lite dålig i magen några dagar och kräkts ett par gånger. Rätt okej i övrigt, lite extra trött och ledsen ibland men i stort sett som vanligt. Annars är det full fart! Han går några steg själv när han inte tänker på det men helst håller han i någons hand och går och går och går...

1 mars ska jag börja jobba, huga! Är inte jättesugen men maken och jag ska dela på det och jobba varannan dag så det är ju inte hela tiden som tur är. Kommer nog in i det efter några dagar. Min chef är i alla fall glad att jag kommer tillbaka och det är ju skönt!

Må så gott alla!

• Monchichi

Trollmamma till 4: Grattis i efterskott till J! Hurra! Hur har han det med mat och mage nu för tiden? Jag jobbar ju heltid nu och har svårt att ses tyvärr. Har du något jobb på gång i augusti eller letar du jobb? För visst sökte du jobb när du var gravid?

DonaAna: Tråkigt med kräkor! Hänger ni på ÖF så han kan fått det från något sådant ställe? Har hört att februari är värsta månaden för vinterkräksjuka så mina barn håller sig mest hemma eller ute nu för att försöka undvika så gott det går, och än så länge är vi friska, peppar peppar.

Kul att A börjat gå en del

Jag tror säkert också att du kommer in i jobbet fort när du väl börjar. Det gjorde iaf jag. Det tråkigaste är ju att lämna barnen hemma och själv gå iväg hela dagen. Jag jobbar för övrigt på samma ställe som du nu, har fått uppdrag där som jag trivs mycket bra med!

Ha det så bra alla!           

• DonaAna

Vad skoj att du jobbar hos oss nu! Då måste vi försöka ses - ta en lunch eller fika.

Vet inte var detta kom ifrån, kan vara ÖF såklart. Han är iaf bättre i magen nu.

Har mormor och morfar här idag. Morfar håller på med Arvids rum, ska bli skönt att få det klart. Nästa vecka kommer svågern och börjat med badrummet också då det händer grejer här hemma!

• Linny79

Hej tjejer!

Dante blev 1 år här förra fredagen... Herregud! Vi kalasade för fulla muggar!På söndag fyller min stora 6 år! Då blir det kalas igen! =) 

Hoppas ni alla mår bra!

Kram på er! 

• Linny79

Mina barn kommer vara med i Västerås tidning på lördag eftersom de fyllt/fyller år.. Har lagt in den här bilden Söt va!? Inte så lätt att fånga båda på bild!

• Trollmamma till 4
    Monchichi skrev 2012-02-11 13:00:11 följande:
    Trollmamma till 4: Grattis i efterskott till J! Hurra! Hur har han det med mat och mage nu för tiden? Jag jobbar ju heltid nu och har svårt att ses tyvärr. Har du något jobb på gång i augusti eller letar du jobb? För visst sökte du jobb när du var gravid?

Jag tror säkert också att du kommer in i jobbet fort när du väl börjar. Det gjorde iaf jag. Det tråkigaste är ju att lämna barnen hemma och själv gå iväg hela dagen. Jag jobbar för övrigt på samma ställe som du nu, har fått uppdrag där som jag trivs mycket bra med!

Ha det så bra alla!           
    Tack

J äter lite bättre men vi har kommit på att han gillar inte att svälja så det är möjligt att han har någon form av sväljfobi.. Sen hatar han att bli kladdig om fingrarna vilket hämmar hans matintag dessvärre!

Jag letar fortfarande efter jobb men svårt att finna något just nu.. Jag ska ner till arbetsförmedlingen och skriva om mitt CV samt meddela när jag kan börja jobba

Min sambo kan ta ut föräldraledighet om det dyker upp nåt jobb innan dagisstart i augusti.. Förhoppningsvis så finns det plats på dagis i augusti men det kan tydligen vara svårt sa dem när jag ringde till placeringsassistenterna..

Har ni dagisplats?

Va skönt att jobba men förstår att det känns motigt att gå iväg när alla är hemma! Kram
    Linny79 skrev 2012-02-14 13:07:38 följande:
    Hej tjejer!

Dante blev 1 år här förra fredagen... Herregud! Vi kalasade för fulla muggar!På söndag fyller min stora 6 år! Då blir det kalas igen! =) 

Hoppas ni alla mår bra!

Kram på er! 
    Grattis till D i efterskott

Å grattis till eran stora som fyller snart oxå

Hur är det med ditt ansikte Linny? Har det blivit bra nu? Kram
    Linny79 skrev 2012-02-14 13:11:45 följande:
    Mina barn kommer vara med i Västerås tidning på lördag eftersom de fyllt/fyller år.. Har lagt in den här bilden Söt va!? Inte så lätt att fånga båda på bild!

Fin bild

97 03 03 11
  • Linny79

Mitt ansikte är väl lite bättre, tack för att du frågar..

Jag har fortfarande en bit kvar, gör mina övningar som jag ska.. Men jag är glad för det som blivit bättre för det var riktigt illa... De som inte känt mig förrut skulle nog inte tänka på det så mycket... Men de som känner mig ser att det är nåt konstigt... Kommer nog få leva med det länge... Om jag nånsin blir återställd återstår att se..

Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop