• Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop
  • Trollmamma till 4
    DonaAna skrev 2011-06-29 14:19:39 följande:
    Så var sprutorna avklarade, det gick superbra! Första sa han inte ett knäpp, rynkade bara pannan lite. Den andra brukar ju svida och har var ledsen ett par minuter men sen gick det över. Skönt, nu hoppas jag att han slipper feber ikväll, är ju varmt nog ändå kan man tycka...

65 lång och 6126 tung, ungefär som jag trodde.
    V skönt att det gick bra med sprutorna
    Mamma till 4
  • Lexie77

DonAna - Vad bra att sprutorna gick bra! Hoppas ni klarar er från febern.

Råkade skriva i fel tråd angående vår träff...dvs andra tråden jag är med i "Vi som väntar 2a barnet i Vås" så det var två tjejer som ville hänga på, jag förklarade att jag skrivit i fel tråd men är det någon som har sitt stora barn med sig och vill har några andra stora barn att leka med, och ni andra inte har något emot att det följer med, så kan jag isf säga att det är ok.

• Monchichi

DonaAna: Skönt att han tog sprutorna så bra. När F fick sina första sprutor skrek han till och blev ledsen men som tur var var storebror med och sa att "det går snart över"

Lexie: Hehe, så kan det gå. Jag tyckte det var synd att O inte skulle hänga på, våra två skojade ju så kul ihop sist. För mig är det iaf ok med lekkamrater, det gillar nog K och så får jag lite mer snack-tid förhoppningsvis

Ska bli roligt att ses imorgon!

• Lexie77

Monchichi - ja de busade på riktigt bra! Hon är på dagis två veckor till, sen leker vi gärna!

Sa till tjejerna i andra tråden att de kunde hänga på om de ville men har inte fått ngt svar så vi får se om de hänger på

• Monchichi

Tack för idag tjejer! Vad trevligt det var att ses igen, fast K inte så gärna sitter stilla, såklart 

Stickan: Gullig du var som gick en sväng med K. På vägen hem pratade han om kor som ni inte sett

Lexie: Vad kul, då får vi leka sen när hon är ledig!

Jösses vad varmt det är, även inomhus tyvärr. Hur har ni andra det? Nu är det nära att gubben köper AC, eller luftvärmepump har det också varit mycket snack om, hoppas man kan få lite kyla från en sån osså. Både barnen har svårt att sova när det är så varmt.

• Stickan
    Monchichi skrev 2011-06-30 20:01:18 följande:
    Tack för idag tjejer! Vad trevligt det var att ses igen, fast K inte så gärna sitter stilla, såklart 

Stickan: Gullig du var som gick en sväng med K. På vägen hem pratade han om kor som ni inte sett

Lexie: Vad kul, då får vi leka sen när hon är ledig!

Jösses vad varmt det är, även inomhus tyvärr. Hur har ni andra det? Nu är det nära att gubben köper AC, eller luftvärmepump har det också varit mycket snack om, hoppas man kan få lite kyla från en sån osså. Både barnen har svårt att sova när det är så varmt.
    Vill också tacka för idag, det var riktigt trevligt och kul att det gick att få till en träff med så många på kort varsel.

Monchichi: Kul att K pratade om korna som vi inte kunde hitta Han är så himla söt!

VI har det också väldig varmt inne nu, men det gick hyffsat för S att somna ikväll ändå - hon sov bara några korta stunder idag och det hjälpte nog till. Jag har hört att det är skönt med luftvärmepump på sommaren, att det blir som en slags AC.
  • Lexie77

Jätte kul att ses! Hoppas det blir snart igen!

I morgon blir det Vallby ÖF för oss på fm, tror de har sångstund 10:30 om någon vill haka på.

• DonaAna

Instämmer, det var jättemysigt att träffas!

Vi köpte en liten pool till Arvid som han och jag provade på kvällen (vi har varmvatten även i utekranen så hade ljummet vatten). Han var lite skeptisk först men gillade det efter en stund! Skönt att svalka ner sig lite.

• Linny79
    Majjssan77: Vi står i Östhammar just nu! Det är ett litet smultronställe för oss, vi återvänder alltid hit varje år, korta eller längre stunder!

Ser fram emot att träffa alla er när semestrar och sånt är slut!

Kram 
Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop