Fortsättning - nu som mammor allihop
Vi har hängt ihop från till , genom till !
Vi lämnar www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-11-237/m53034252.html och fortsätter här som mammor allihop!
Vi har hängt ihop från till , genom till !
Vi lämnar www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-11-237/m53034252.html och fortsätter här som mammor allihop!
Hm, har visst en väldigt lång kille här! Han var drygt 61 cm vid 2-månaderskontrollen förra veckan!
Vi hälsade på mitt jobb igår, många som ville säga hej och gratulera. Kul att träffa alla igen och Arvid fick massor av fina kläder, en bok om tåg och ett leksakståg. Sa jag att mitt jobb tillverkar tåg? ; )
Dock var han väldigt trött efteråt, mycket nya intryck!
Majjssan, jobbar på Bombardier - stora tåg med andra ord!
Ja, den här enorma längdökningen lär väl lugna sig lite...
Testade vanlig mild havre gröt efter bvc:s ekommendationer (dom har ju inte alltid rätt iof) Men kändes ändå ok att testa. Det var väl mest mat utanför munnen Men det skulle vi köra med i två veckor innan vi göt ngt annat o se om dom reagerar. Jag tror iof inte att det är någon fara... men man vet ju aldrig.
Stickan, jag saknar inte jobbet ett dugg! Trevligt att hälsa på och träffa kollegorna, men väääääldigt skönt att inte behöva jobba!
Stickan: Jo nu ska det dröja till nästa spruta när han fått de två första. Kommer inte ihåg trots att jag har en blivande 3-åring, borde ju veta...
Vad bra att tågresan gick fint. Vilken tur att dina föräldrar kunde skjutsa hem er. Har de barnstol till Svea eller hade du med dig?
Majjssan77: Lider med dig och J att det har börjat så struligt. Man ska inte ha det lätt heller, tydligen. Hur gick det idag?
Jag har hälsat på jobbet två gånger, men saknar det inte heller ett dugg. Har snart varit hemma ett halvår, men så länge känns det inte som. Det är full rulle mest hela tiden. Nu sitter jag här med F i knät och han är väldigt intresserad när jag knapprar på tangenterna
Idag ville storebror ringa till farmor och det första han sa till henne var att fråga när hon kunde komma och hämta honom, han ville åka dit, det fanns det inga tvivel om. Och för de passade det att ha honom där så han fick åka, så nu är jag hemma ensam med miniman ett par dagar. Någon som vill hitta på något imorgon eller onsdag? Fika/lunch på stan eller ÖF eller whatever? Eller så kan jag bjuda på fika här. Hojta till isf om någon är "ledig"
Nu ska vi prova gröt för första gången, spännande att se hur det går! Filmkameran är laddad!
Monchichi, på onsdag em kan jag ev fika. Har lovat att hälsa på makens jobb vid lunch och sen tänkte jag åka förbi mitt jobb en snabbis, måste be lönekontoret att fylla i lite papper. Kanske kan komma förbi hos dig efteråt?