• Lady Bird

Lolita-mode, hur länge är det okej att ha det?

Min femtonåring har fått för sig att klä sig i dessa "bebi-kläder". Jag tycker hon ser ut som en jättebebis, men smaken är ju som baken. Vad tycker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lolita-mode, hur länge är det okej att ha det?
  • Scarlett
    Teyla Emmagan skrev 2011-04-27 10:05:32 följande:
    Nej, jag pratade om att det här är kanske stilen ts dotter kommer hålla sig till resten av livet, det går inte över som ts skrev.
    Jag håller med dig! Gillar man det flickiga så gör man det. Jag också.
  • Leidi

ful stil töntigt hade jag en dotter hade hon inte fått klä sig så lr hade inte köpt såna kläder till vardags halllååå?? Bröllop lr nån fest stor skillnad.Fast hade hittat mycket finare till en fest. ok på mindre passar bättre som bebisar.

• Scarlett

Jag har velat haft den här klänningen exempelvis, det är väl inte riktigt "lolita" med väldigt vackert.
  • Leidi

på fest ja bilden ovan va helt ok. detta e ju en klänning men om man bara kunde köpa kjolen lr menar om det va 2 delat vore nice till en fest menar då bröllop osv.

• Scarlett
    Leidi skrev 2011-05-04 12:27:32 följande:
    på fest ja bilden ovan va helt ok. detta e ju en klänning men om man bara kunde köpa kjolen lr menar om det va 2 delat vore nice till en fest menar då bröllop osv.
    Klart "blusen" ska med...
  • Capt Janeway

Hur länge som helst! Världen behöver slappna av och ha mer kul.

• Scarlett
    Capt Janeway skrev 2011-05-04 12:30:58 följande:
    Hur länge som helst! Världen behöver slappna av och ha mer kul.
    Håller med! Utan leken dör människan!
  • Lincon

Känns väldigt mangainfluerat och ger mig alltid en känsla av japan, kul att det även kommer hit till Sverige mer och mer bland unga!

Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
  • Scarlett
    Lincon skrev 2011-05-04 12:41:07 följande:
    Känns väldigt mangainfluerat och ger mig alltid en känsla av japan, kul att det även kommer hit till Sverige mer och mer bland unga!
    Manga och Lolita hör väl ihop?
  • Lincon
    Scarlett skrev 2011-05-04 14:34:20 följande:
    Manga och Lolita hör väl ihop?
    Ja, just därför får det mig att tänka på japan
    Jag vet att jag vet, men jag vet det inte just nu
Svar på tråden Lolita-mode, hur länge är det okej att ha det?