Lolita-mode, hur länge är det okej att ha det?
Min femtonåring har fått för sig att klä sig i dessa "bebi-kläder". Jag tycker hon ser ut som en jättebebis, men smaken är ju som baken. Vad tycker du?
Min femtonåring har fått för sig att klä sig i dessa "bebi-kläder". Jag tycker hon ser ut som en jättebebis, men smaken är ju som baken. Vad tycker du?
Alla har vi olika smak..
Jag tycker det är riktigt coolt!! Och fint:) själv skulle jag inte ha det dock. Gick i samma klass som en som klädde sig så. Hon gjorde sina kläder själv. Hon sågs inte som ett freak heller:)
Låt henne ha det:)
Jag tycker det är sött, jag blir glad när jag ser en lolitaklädd gå förbi mig på stan. Ibland ser jag dom ha lolita picknick också, men söta cupcakes och bakelser.
Skulle inte vilja klä mig så själv, men jag tycker man får klä sig så hur länge man vill..
på bilden ser det för jävligt ut men jag har sett många i japan som ser bra ut i lolita kläder så jag tycker väl att man ska få klä sig som man vill.
Även om det personligen inte faller mig jöttemycket i smaken.
Hur länge som helst =) Jag skulle definitivt kunna ha det och passa i det och tror ingen skulle misstycka och jag är 30 =P
Hur länge man vill, men det är väl främst ett mode för tonåringar? Jag hade nog blivit mer oroad att se ett mindre barn i det, "lolita" är väl ändå en klädstil med tunga sexuella förtecken?
Självklart påverkar det hur man blir bemött, men det tror jag ingen 15 åring missat, det är nog snarare poängen?