Lolita-mode, hur länge är det okej att ha det?
Min femtonåring har fått för sig att klä sig i dessa "bebi-kläder". Jag tycker hon ser ut som en jättebebis, men smaken är ju som baken. Vad tycker du?
Min femtonåring har fått för sig att klä sig i dessa "bebi-kläder". Jag tycker hon ser ut som en jättebebis, men smaken är ju som baken. Vad tycker du?
hur länge som helst, fast kanske inte i alla sammanhang.
Men jag tycker ju att alla kläder som fjortisar har är skitfula, för det tycker jag ju att det är OK att dom har det.
Jag skulle ju aldrig ta på mig randiga polarn och pyretkläder, men för det är det ju OK att en 3-åring har det på sig.
Så, jag röstade på 13 till 18 år. Sen ska man börja kanske börja jobba och ska man inte jobba på ett ställe där det passar in så bör man nog lägga ner japanstilen lite.
Vi bor ju också på en liten ort, så hon "syns ju" när hon är ute...
Det är ju när man är tonåring man ofta är som mest extrem i sitt klädval, så jag röstade på den åldern. Sen att det ser anskrämligt ut är ju en annan sak, men jättepopulärt i Japan. Men en 25-åring tycker jag absolut borde ha vuxit ifrån det...
Pappa gillade inte direkt mina kläder heller i den åldern, även om de var mer modesta.