Lolita-mode, hur länge är det okej att ha det?
Min femtonåring har fått för sig att klä sig i dessa "bebi-kläder". Jag tycker hon ser ut som en jättebebis, men smaken är ju som baken. Vad tycker du?
Min femtonåring har fått för sig att klä sig i dessa "bebi-kläder". Jag tycker hon ser ut som en jättebebis, men smaken är ju som baken. Vad tycker du?
det är väll som med gamla taner och deras hattar det som var inne när dom var unga tycker dom likssom fortfarande om som gamla.
varan generation kommer ju inte sluta gilla sina jeans för att dom blivigt gamla gubbar och gummor likssom
Jag älskar lolita-looken! Men inte på för unga tjejer, eller tjejer som ser för "bebisaktiga" ut i ansiktet. Föredrar klänningarna på de med mer kantiga ansikten och med "elakare" look
Tycker ändå att en 15åring kan ha dem om de gillar dem. Hellre det än fjortislooken med mysbyxor och slarvigt uppsatt hår..
Hålla där alla mammor och pappor.
Jag är en kvinna på 22 år. Jag är en så kallad lolita. Jag tänkte klargöra lite för er vad det är för en stil.
Jag blir först väldigt ledsen när jag ser att det finns så många inskränkta människor på den här tåden.
Den bliden ni har på dom där två tjejerna har på sig sweet lolita kläder från märket " Angelic pretty ". Och det är ju just vad det låter som det ska vara. Det ska vara så sött som möjligt.
Lolita stilen har ca 20 olika stilar som man kan välja mellan. http://lolita-tips.tumblr.com/post/37758375228/a-guide-to-the-many-styles-of-lolita
http://hellolace.net/styles/misc
Om ni är intresserade om vad lolita är och vill förstå er på dagens ungdomar och även vuxna snälla titta på dom har videorna.
">
">
">
">
Ni behöver inte tycka om stilen. Men kom ihåg att ni aldrig kommer att få era barn att ändra uppfattning om lolitastilen. var stöttande stället för att kränka dom! Om dom känner sig bekväma med sin stil låt dom ha den på sig.
Ni förstår inte hur många trådar det finns om unga som känner att dom blir mobbade av sina egna föräldrar som inte stöttar dom. Och det är väll ändå värre??
Tack för mig !
Är det du på bilden?