• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • mion
    Anonym (anonym) skrev 2011-04-04 21:17:51 följande:
    men luuuuuugn människa! ta ett piller och coola ner dig!

Logga ut härifrån om du inte TÅL att höra sanningen! 
    Tål höra sanningen???  HUR tänkte du nu????
  • Anonym (s)

Jag fattar inte tråden? Kan någon förklara? 

• Anonym (Bruden)

- att jag avskyr min svägerska
    - att jag ibland undrar hur det hade varit om jag inte gjort slut med mitt ex (trots att jag nu är lyckligt gift och har barn) 
    - att jag har drömt sexdrömmar om en jättekonstig arbetskompis som jag verkligen inte tänder på i verkligheten
    - att jag ibland tycker att det är väldigt tråkigt att ha sex (men mysigt efteråt)
    - att jag och mina tjejkompisar har ett falskt facebookkonto med en snygg låtsastjej som våra ex har addat, så vi kan smygkolla på deras sidor
    - att jag tycker illa om min bästa kompis man och önskar att de inte hade träffats
    - att jag avskyr min systers brudklänning, den är verkligen skitful 
    - att jag låtsas att jag är allergisk om jag är bortbjuden och får mat jag tycker är väldigt äcklig

• Anonym (anonym)
    mion skrev 2011-04-04 21:23:52 följande:
    Näe för fan så synd om dessa extremt störda människor som ersänner saker som dom hade fått fängelse för om folk kom på dom....  O synd om er som inte kan få läsa om skiten...  Vissa saker är beundrande roliga  men vissa saker är SJUKT magstarkt! o det STÅR jag för,kom igen när ni inte är anonyma så får vi se vilka ni är!
    Men oavsett HUR upprörd du blir.....så kan du inte göra något åt saken....så släpp det och låt oss få erkänna saker och ting, passar det inte, läs andra trådar eller stäng av datan
  • Anonym (Boo)

Att minst hälften av alla kvinnor är helt poänglösa.

Dom kan inte ha sex, dom kan inte tänka, dom kan inte tjäna pengar. Vad fan är ni bra för egentligen förutom att gnälla och noja över helt oviktiga saker som formen på era blygdläppar?

Så länge man inte får Nobelpris i nojande eller fåfänga har jag inget större hopp om att ni kommer att bidra med mer till mänskligheten än vilken kossa som helst och på en öde ö hade jag kallat er proviant. Bli gärna lite fläskigare vid tillfälle, så räcker ni längre den dag planet kraschar.

(jag är kvinna)

• Anonym (anonym)
    mion skrev 2011-04-04 21:24:46 följande:
    Tål höra sanningen???  HUR tänkte du nu????
    ja du blir ju så fruktansvärt upprörd av det du läser, det bästa vore väll om du slutade....för DIN egen skull
  • Anonym (ond)

TS - kan du lägga till i TS att folk ska låta bli att OT-kommentera och debattera om det folk skriver. Tråden förlorar fokus. Visst kan man förfasa sig över många saker, men hur svårt är det att ge fan i att förstöra tråden och istället ta indignationen om det man ev blivit upprörd över i andra trådar!? Skärpning!

...och det är så satans trist att själv behöva gå OT för att andra har skjutglada fingrar och inte kan respektera trådens fokus. Låt historierna stå för sig själva. Ska det vara så svårt - god damn...

• Anonym (provocerar)

Jag skriver saker i min blogg för att provocera en person jag inte gillar. H*n har varit dum och väldigt högdragen mot mig, och sakt elaka saker.

Jag har också skrivit elaka kommentarer i dennes blogg, under anonymt namn. H*n förtjänar det men jag vågar inte stå för det då jag skulle få stå upp för det ensam, trots att flera i min sambos släkt egentligen tycker samma som jag om personen.

• Anonym (Arg fegis)
    Anonym skrev 2011-04-04 00:49:40 följande:
    * att jag hämnades mina två senaste ex så hårt eftersom de varit otrogna, att de båda hamnade på psykakuten. Det vet än idag inte att det var jag som ställde till det i deras liv.
    Det skulle jag med vilja göra, men har inte kommit på hur jag ska göra det. Det x:et har gjort mig och sonen är helt oförlåtligt och jag är efter mer än ett år hämdlysten som fan.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!