• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (what the......)

Kommer aldrig erkänna:

*Att jag tycker att kvinnor som inte ammar sina barn av bekvämlighet är dumma i huvet.

*Att om du inte vågar föda barn utan grinar dig till ett snitt borde du inte skaffa barn.

*Du har inte fött om du gjort kejsarsnitt.

*Tjocka människor är ointelligenta.

*Jag är livrädd för muslimer. Tycker att araber och somalier är jätteobehagliga och drömmer om att alla ska utvisas som inte pratar bra svenska och beter sig svenskt.

*Flera av mina kompisars barn är skitfula. En kompis dotter är en kopia av sin far och fadern är strykful!

*Stör mig på min syster som glider på en räkmacka och är skitlat. Orkar inte ta hand om sin hund och tror att hon är världens bästa mamma när hon är kass.

*Har en crush på Eric Saade.

• Popov
    Kimona skrev 2011-04-04 21:57:15 följande:
    Jag är rädd för utvecklingsstörda (vissa) men skulle aldrig kunna erkänna det för AF om de inte hade hittat ett jobb med sådana människor åt mig
    Du är verkligen felplacerad
    I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
  • Anonym (suck på mig =))

Jag kommer aldrig erkänna att jag inte gick på p-piller när jag vart gravid ( fast att han redan "vet") (och fast att jag sa det)

Jag kommer aldrig erkänna att jag har haft sex med två av mitt x bröder

Jag kommer aldrig erkänna att varje tillfälle jag har hamnat ensam med min killes kompisar så har jag fått en kärleksförklaring, (aldrig sagt eller gjort nå tillbaks)

Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker min bästa kompis unge är jobbig och absolut inte söt

Jag kommer aldrig erkänna att jag varit otrogen i varje förhållande jag haft (förutom nu då)

Jag kommer aldrig erkänna att jag  hade sex med min tjejkompis pojkvän när dem var tillsammans

Jag kommer aldrig erkänna att när jag onanerar så tänker jag på lebsex .

Jag kommer aldrig erkänna att jag skulle vilja ha en kk som är tjej

• Anonym (Lång lista)

Min lista är lång, här är ett kort urval!

* Att jag tycker illa om min mamma och hennes sätt att leva.
    * Att jag tycker min syster är korkad och omogen.
    * Att jag tycker att min bästa vän har världens FULASTE unge.
    * Att jag tycker att sambon blivit lite för tjock.
    * Att jag tycker illa om mig själv.
    * Att jag ibland segar med blöjbyte trots att det stinker skit.
    * Att jag EGENTLIGEN är rätt romantiskt lagd till skillnad från det jag ger sken av.

• Anonym (provocerar)

Jag skulle heller aldrig erkänna att många smala människor flyter fram på sitt utseende utan att ha något innanför pannbenet. Ofta framstår de som rentav dumma utan att fatta det själv. Man kan ju se på dem vilka de är...

• mion
    leia83 skrev 2011-04-04 21:56:33 följande:
    Jo det förstår jag också...tro mig! du skulle hört de svordomar som kom ur min mun här hemma när jag läste vissa inlägg HUA!! Bit dig i fingrarna och redigera hi hi
  • Anonym (what the......)

Jag skulle heller aldrig erkänna att jag shoppar så mycket som jag gör. Jag gömmer saker för sambon och plockar fram lite pö om pö så han inte ska märka. Köper massa heminredningsdetaljer, parfymer, dyra krämer, märkesskor och kläder till barnen, filmer osv osv.

Dyra påslakan och orkideér är oemotståndliga.

• Anonym
    Anonym (jobbsmitare) skrev 2011-04-04 19:47:32 följande:
    Skulle aldrig erkänna att jag är 100% fullt frisk, säkerligen i bättre form än dom flesta, och ändå inte jobbat en dag i mitt liv. Har varit sjukskriven i 16 år för social fobi, depression, utbrändhet, borderline och allt annat som är lätt att fejka men svårt att bevisa. Är dessutom helt övertygad om att jag inte är ensam, eftersom jag blivit expert på att känna igen alla som fejkar, och det kryllar av oss.

Anonym skrev 2011-04-04 20:15:05 följande:
    Undrar om du är en riktig person eller om du är en person som ogillar sjukskrivna för att du tror att de luras och nu fick du en chans att påverka andra att tro detsamma.
    Tänkte precis samma sak...
  • Anonym (Dagis fröken)

Jag kommer aldrig att erkänna...att jag inte gillar barn(jobbar på dagis..)

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!