• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (me!)

Skulle aldrig erkänna att jag är avundsjuk och lite bitter över att jag inte har mer rätt till syrrans barn. Jag avgudar hennes barn och vill att dom ska vara "mina". Inte helt, men mer. Tycker inte syrran uppfostrar dom bra alls! Jag vill TA PLATS i deras liv och vara mer än bara moster. 

• Anonym (Ö)

Jag kommer aldrig att erkänna
    - att jag innan förlossningen inte var helt säker på vem som var pappa till bebisen.
    - att jag inte längre känner att jag och min pojkvän (bebisens pappa) har en framtid tillsammans.
    - att jag dagligen önskar att min pojkvän bara försvann med ett *poff* så att jag och min bebis kan få "leva lyckliga i alla våra dagar"
    - att jag har mist all respekt som jag någonsin har haft för min pojkvän pga att han är en lat j*vel som bara tänker på sig själv.

Snacka om att snöa in på pojkvännen men det var skönt att få ur sig det! :-P

- att jag tycker att jag är bra mycket smartare än de flesta i min närhet.
    - att jag älskade att få uppmärksamhet som singel och ansåg att det inte var mitt fel om killar var otrogna med mig.
    - att jag ofta drömmer om det heta sexet jag hade som singel

• leia83
    mion skrev 2011-04-04 21:48:41 följande:
    Men du jag skrev till 2 st om vad jag tyckte o det var andra som svarade,folk uttrycker sig om saker dom inte har en aning om,hade dom inte fortsatt älta så hade jag inte fortsatt skrivit heller... o dte var det enda jag reagerade på.... 

Men klart som fasen att jag är the bad guy here... 
    Har jag inte sagt. Jag har bara sagt att det finns flera olika sätt att uttrycka sig på. Man kanske inte behöver uttrycka sig i den form som gör att folk reagerar så starkt. Skällsord och svordomar är inte speciellt konstruktivt och leder inte så långt i en diskussion, det gör bara folk irriterade och dom tar inte heller det du skriver eller dig på allvar. Förpestar även miljön en aning i en tråd. Har inte sagt att du är the bad guy......MEN tänk på ur du uttrycker dig i ett öppet forum så får du kanske lite bättre gensvar på dina åsikter.
  • Anonym

Att jag är bi.. Maken är världens homofob..

• mion
    leia83 skrev 2011-04-04 21:52:12 följande:
    Har jag inte sagt. Jag har bara sagt att det finns flera olika sätt att uttrycka sig på. Man kanske inte behöver uttrycka sig i den form som gör att folk reagerar så starkt. Skällsord och svordomar är inte speciellt konstruktivt och leder inte så långt i en diskussion, det gör bara folk irriterade och dom tar inte heller det du skriver eller dig på allvar. Förpestar även miljön en aning i en tråd. Har inte sagt att du är the bad guy......MEN tänk på ur du uttrycker dig i ett öppet forum så får du kanske lite bättre gensvar på dina åsikter.
    Till slut tappar man humöret men jag fattar tack för ditt inlägg  =)
  • HonSomVet
    Anonym skrev 2011-04-04 21:53:13 följande:
    Att jag är bi.. Maken är världens homofob..
    Äh fan, då skulle jag helt klart erkänna det för min man.
  • Anonym (Ö)

Just ja
    - att jag inte gillar andras snororiga ouppfostrade ungar och vill helst inte ans ta i dem med tång :-P (en del går bra men de flesta inte!)
    - att jag inte känner förakt mot tjocka kvinnor/män mest pga att jag kan känna mig så snygg i jämförelse

• leia83
    mion skrev 2011-04-04 21:54:44 följande:
    Till slut tappar man humöret men jag fattar tack för ditt inlägg  =)
    Jo det förstår jag också...tro mig! du skulle hört de svordomar som kom ur min mun här hemma när jag läste vissa inlägg HUA!! Bit dig i fingrarna och redigera hi hi
  • Kimona

Jag är rädd för utvecklingsstörda (vissa) men skulle aldrig kunna erkänna det för AF om de inte hade hittat ett jobb med sådana människor åt mig

• Anonym

Fruktansvärt roliga tråd, favoritar direkt!!

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!