• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (hehe)
    Anonym (Boo) skrev 2011-04-04 21:26:44 följande:
    Att minst hälften av alla kvinnor är helt poänglösa.

Dom kan inte ha sex, dom kan inte tänka, dom kan inte tjäna pengar. Vad fan är ni bra för egentligen förutom att gnälla och noja över helt oviktiga saker som formen på era blygdläppar?

Så länge man inte får Nobelpris i nojande eller fåfänga har jag inget större hopp om att ni kommer att bidra med mer till mänskligheten än vilken kossa som helst och på en öde ö hade jag kallat er proviant. Bli gärna lite fläskigare vid tillfälle, så räcker ni längre den dag planet kraschar.

(jag är kvinna)
    Tyvärr beredd att hålla med i vissa aspekter ;S (kvinna här med)
  • Anonym (patienten)
    mion skrev 2011-04-04 21:23:52 följande:
    Näe för fan så synd om dessa extremt störda människor som ersänner saker som dom hade fått fängelse för om folk kom på dom....  O synd om er som inte kan få läsa om skiten...  Vissa saker är beundrande roliga  men vissa saker är SJUKT magstarkt! o det STÅR jag för,kom igen när ni inte är anonyma så får vi se vilka ni är!
    Men snälla, människa, lägg ner! Vitsen med den här tråden är att man kan vara anonym och erkänna "förbjudna" saker man har gjort! Varför ska vi röja anonymiteten för att DU vill det?? Nu sabbar du, en för många, givande tråd. Läs nån annan gulle-nutt-tråd i stället om det nu inte passar!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (ond) skrev 2011-04-04 21:26:49 följande:
    TS - kan du lägga till i TS att folk ska låta bli att OT-kommentera och debattera om det folk skriver. Tråden förlorar fokus. Visst kan man förfasa sig över många saker, men hur svårt är det att ge fan i att förstöra tråden och istället ta indignationen om det man ev blivit upprörd över i andra trådar!? Skärpning!

...och det är så satans trist att själv behöva gå OT för att andra har skjutglada fingrar och inte kan respektera trådens fokus. Låt historierna stå för sig själva. Ska det vara så svårt - god damn...
  • Anonym (mamma)

Jag kommer aldrig erkänna att jag fullkomligt avskyr andras äckliga ungar. Har aldrig gillat barn. Vill vara sådär galet dryg, spydig och elak mot dem men så kan man ju inte bete sig som vuxen... Jag gillar mina egna barn, men har insikt nog att fatta att andra inte tycker de är lika härliga som jag själv tycker. Önskar att fler föräldrar fattade det.

Jag kommer aldrig erkänna att jag irriterar mig över tjejer som är helt emot abort. En abort är ju för fan ingen stor grej!! Det är inte ens ett barn så tidigt! Pga detta avskyr jag tjejer som absolut ska behålla en unge som inte är önskvärd av pappan. Ja, killen har ett ansvar att skydda sig, men allt kan ju hända. Jag tycker synd om killar som tvingas till att bli pappor av själviska brudar.

Jag kommer aldrig att erkänna att jag VET att min mamma älskar mina barn mer än min brors barn. Det är inte bara jag som märker det. Tycker han får skylla sig själv som flyttade 30 mil härifrån så att mamma inte kunde få samma relation till hans barn som med mina, som bor 15 minuter från henne.

Jag kommer aldrig erkänna att jag hatar katter...fantiserar om att skaffa ett luftgevär och skjuta de äckliga kräken som kommer in i vår trädgård. Men det skulle jag aldrig klara av, när det väl kommer till kritan.

• mion
    Anonym (anonym) skrev 2011-04-04 21:25:31 följande:
    Men oavsett HUR upprörd du blir.....så kan du inte göra något åt saken....så släpp det och låt oss få erkänna saker och ting, passar det inte, läs andra trådar eller stäng av datan
    Men fattar du inte! Erkänn vad ni vill,men tro inte att folk inte kommer kommentera det som erkänns då heller....
  • mion
    Anonym (patienten) skrev 2011-04-04 21:28:11 följande:
    Men snälla, människa, lägg ner! Vitsen med den här tråden är att man kan vara anonym och erkänna "förbjudna" saker man har gjort! Varför ska vi röja anonymiteten för att DU vill det?? Nu sabbar du, en för många, givande tråd. Läs nån annan gulle-nutt-tråd i stället om det nu inte passar!
    För att du är feg o gapar åt mig,du behöver inte sluta vara anonym för att du vill erkänna saker...  "vitsen" med ett forum är väl att man ska kunna kommentera oxå el?  Slutar du skriva till mig så slutar jag svara,enkelt va?
  • mion
    VårtLillaMirakel skrev 2011-04-04 21:28:49 följande:
    Kanske skulle vara lättare att ta dig på allvar om du skrev korrekt svenska?
    Whatever du....
  • leia83

Men lägg av att förstöra tråden nu. Låt folk skriva det som är meningen med tråden, låt oss förfasas och skratta ifred. 

• Anonym (patienten)
    mion skrev 2011-04-04 21:32:23 följande:
    För att du är feg o gapar åt mig,du behöver inte sluta vara anonym för att du vill erkänna saker...  "vitsen" med ett forum är väl att man ska kunna kommentera oxå el?  Slutar du skriva till mig så slutar jag svara,enkelt va?
    What ever...
  • Anonym

Att jag bara lever med min man för att han är så pass rik att jag inte behöver jobba och att jag försöker bli gravid utan hans vetskap igen.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!