• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att mitt första barn inte alls är en pillerunge som jag sagt till alla, tänker heller inte tala om att han som tror han är pappan kanske inte är det, finns andra alternativ

• Anonym

Anonym (me!): Då får du tycka det, det rör mig inte i ryggen.

• Anonym (Arbetsmyra)

Kommer aldrig erkänna på jobbet att mina barn var planerade. De tror att de råkade hända... Men alla andra vet sanningen :)

Kommer inte heller erkänna att jag ibland ser på porr med min man.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-03 21:31:31 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag förlorade osulden som 25åring...
    Inte jag heller att jag var 26
  • Anonym

jag har inge5t jag aldrig kommer att erkänna för någon. Jag trodde att jag aldrig skulle erkänna att jag kontaktade min killes ex anonymt och hotade att berätta för hennes dåvarande kille att hon var otrogen (men egentligen var det bara en gissning från min sida). Rätta hade jag dock för två veckor efter jag började hotmaila, så hade hon berättat, och han dumpade henne.

Det tog mig tre år att berätta för min kille att jag gjort det, han skratatde och tyckte jag var lite pshycho.

• Queenie70
    Anonym skrev 2011-04-04 18:03:43 följande:
    skulle aldrig erkänna att jag:
    - Haft sex med en av sveriges absolut mest kända män när jag var 19 bara för att få ut resor och pengar. Han var MYCKET äldre än jag och inte speciellt attraktiv.
    - Att jag älskar min syster men inte tycker om henne speciellt mycket och är avundsjuk på henne
    - Att jag är riktigt skadeglad över  att min gamla väninna skilt sig, förlorat sitt jobb och är ensamstående mamma. 
    - Att jag inte vill att min väninna skall bli gravid, önskar dom inga barn. 
    - Att jag ljuger för att få vad jag vill
    - Att min man är rätt tråkig i sängen
    - Att jag tycker jag är snyggare än mina vänner

Det är vad jag kommer på nu men återkommer säkert  
    Göran Persson?
  • snorkan
    Queenie70 skrev 2011-04-04 20:50:12 följande:
    Göran Persson?
    vadå....tycker du inte att han är attraktiv?
  • Anonym (skitsnackare)

Jag kommer aldrig att erkänna att jag:

- snackar mycket skit om andra
    - är kass på att bevara hemligheter
    - är sjukt snygg och sexig
    - ofta ser ner på andra
    - onanerar minst en gång i veckan

• Anonym (ond)
    Queenie70 skrev 2011-04-04 20:50:12 följande:
    Göran Persson?
    Jag har inte sett några erkännanden från dig? Har du några smaskiga att bjuda på? ...eller nöjer du dig med att komma med överflödiga OT-kommentarer om andra?

Har några till att bjuda på. Återkommer. ...och ursäkta min egen OT nu.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!