Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag som gått och väntat på att bli avslöjad som en dålig människa av min omgivning inser efter att ha läst denna tråd att jag nog trots allt är både rätt snäll och ickeäcklig av mig....Herregud vad ni e elaka och snuskiga...*mållös*

• Queenie70

Jag erkänner öppet att jag anser att vuxna människor som äter sina snorkråkor inte har nåt som helst existensberättigande och borde skjutas i gryningen som galna hundar.

• Queenie70
    Anonym skrev 2011-04-04 18:03:43 följande:
    skulle aldrig erkänna att jag:
    - Haft sex med en av sveriges absolut mest kända män när jag var 19 bara för att få ut resor och pengar. Han var MYCKET äldre än jag och inte speciellt attraktiv.
    - Att jag älskar min syster men inte tycker om henne speciellt mycket och är avundsjuk på henne
    - Att jag är riktigt skadeglad över  att min gamla väninna skilt sig, förlorat sitt jobb och är ensamstående mamma. 
    - Att jag inte vill att min väninna skall bli gravid, önskar dom inga barn. 
    - Att jag ljuger för att få vad jag vill
    - Att min man är rätt tråkig i sängen
    - Att jag tycker jag är snyggare än mina vänner

Det är vad jag kommer på nu men återkommer säkert  
    Göran Persson?
  • Queenie70
    Anonym (ond) skrev 2011-04-04 20:55:18 följande:
    Jag har inte sett några erkännanden från dig? Har du några smaskiga att bjuda på? ...eller nöjer du dig med att komma med överflödiga OT-kommentarer om andra?

Har några till att bjuda på. Återkommer. ...och ursäkta min egen OT nu.
    Skit i det du....
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!