• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (lik i garderoben)
    Anonym skrev 2011-04-04 19:20:13 följande:
    Exakt som jag, är vi själsfrände? Glad
    Haha kanske det, men då skulle vi förmodligen inte tycka om varandra Flört
  • Anonym (Haha)

kommer aldrig erkänna att jag nästan vill bli våldtagen, fast utan våld :p
    hade någon gett sig på mig hade jag haft sex frivilligt :p

kommer aldrig erkänna att jag nästan varje natt drömmer om andra killar, och väldigt ofta någon nära väns man.

• leia83
    Anonym (Haha) skrev 2011-04-04 19:43:56 följande:
    kommer aldrig erkänna att jag nästan vill bli våldtagen, fast utan våld :p
    hade någon gett sig på mig hade jag haft sex frivilligt :p

kommer aldrig erkänna att jag nästan varje natt drömmer om andra killar, och väldigt ofta någon nära väns man.
    tro mig, när du väl blir våldtagen kommer du definitivt inte vilja det. Det där är bara en fantasi som inte bör bli verklighet.
  • leia83
    leia83 skrev 2011-04-04 19:45:30 följande:
    tro mig, när du väl blir våldtagen kommer du definitivt inte vilja det. Det där är bara en fantasi som inte bör bli verklighet.
    inte när självklart menade jag OM
  • Anonym (usch)

kom på mer! jag skulle aldrig erkänna
    att jag kissat i mitt ex's säng och några dagar efter dumpade jag skiten å aldrig berättat det
    att jag drömmer om andra män än min sambo
    att jag petat ut mitt bajs ur analen eftersom jag hade väldigt hård mage 2 gånger
    att jag försökt onanera med en flaska hårspray (bagsize) inte en sån jättestor
    att jag hånat mitt andra ex för att han hande sjukt liten snopp kändes ingenting! inte heller att jag sa " det här är ju NÄSTAN skönt...." med MYCKET ironi i rösten och himmlande ögon

• Anonym (Soffi)

Jag skulle aldrig erkänna att jag avskyr min svärmor och mans syster! Brukar gotta mig i deras olycka och njuter av varje sekund. På fb brukar jag lägga upp bilder på barnen och skriva lite statusar som ibland inkluderar barnen och då döljer jag dem för svärmor och systern för jag vet att de vill se dem, hehe.. Så jävla lågt, jag vet, men det ger en viss tillfredsställelse att medvetet hålla dem utanför

Jag skulle aldrig erkänna att jag på allvar skulle vilja slita huvudet av en unge på barnens skola som är så jävla elak och falsk och har varit sen födslen.

Jag är en ganska småelak person, så jag har säkert gjort massor jag inte skulle erkänna - måste bara tänka efter så kommer mer!

• Anonym (jobbsmitare)

Skulle aldrig erkänna att jag är 100% fullt frisk, säkerligen i bättre form än dom flesta, och ändå inte jobbat en dag i mitt liv. Har varit sjukskriven i 16 år för social fobi, depression, utbrändhet, borderline och allt annat som är lätt att fejka men svårt att bevisa. Är dessutom helt övertygad om att jag inte är ensam, eftersom jag blivit expert på att känna igen alla som fejkar, och det kryllar av oss.

• Anonym

Kommer aldrig erkänna......

Att jag ser ner på de flesta till och med min man
    Att jag är feg
    Att jag tittar på lebbporr
    Att jag lätt klarat mig utan sex
    Att jag är långt ifrån nöjd
    Att jag avskyr min cellulit rumpa
    Att jag petar näsan
    Att jag onat i bilen påväg hem från jobb

• Anonym (Soffi)
    Anonym (jobbsmitare) skrev 2011-04-04 19:47:32 följande:
    Skulle aldrig erkänna att jag är 100% fullt frisk, säkerligen i bättre form än dom flesta, och ändå inte jobbat en dag i mitt liv. Har varit sjukskriven i 16 år för social fobi, depression, utbrändhet, borderline och allt annat som är lätt att fejka men svårt att bevisa. Är dessutom helt övertygad om att jag inte är ensam, eftersom jag blivit expert på att känna igen alla som fejkar, och det kryllar av oss.
    Det har jag fattat för länge sen, att det finns gott om såna som er.
  • Anonym (Haha)

jag ogillar smala tjejer som tror att dom är så mycket snyggare än andra.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!