Inlägg från: snorkan |Visa alla inlägg
  • snorkan

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Hmmm.....kunde aldrig tro att så många åt snorkråkor Kräks

• snorkan
    Anonym (KJ) skrev 2011-04-04 12:53:04 följande:
    Du har ju till och med snor i ditt användarnamn, så du är nog ingen blyg viol du heller! Flört
    HAHA!....ja jag har nog gjort en del jag med....men som vuxen har jag inte ätit snor iallafall, ska finurla på nått smaskigt jag har gjort, men skriver nog anonymt då Skrattande
  • snorkan
    Anonym (Har Inre Ondska) skrev 2011-04-04 18:00:41 följande:
    Att jag är jättesugen på att prostituera mig för pengarna.
    Att jag är jättesugen på att testa heroin för att uppleva ruset.
    Att jag är zoofil och fantiserar dagligen om det och vill göra det till verklighet.

Ok, nu är jag klarbiktad! Skrattande
    vad är zoofil?
  • snorkan
    Anonym (Har Inre Ondska) skrev 2011-04-04 18:03:41 följande:
    Sexuell attraktion till djur Cool
    till alla djur?
  • snorkan
    Queenie70 skrev 2011-04-04 20:50:12 följande:
    Göran Persson?
    vadå....tycker du inte att han är attraktiv?
  • snorkan
    Anonym skrev 2011-04-18 15:59:55 följande:
    Jag tycker min sambos smak är pinsam. När han kommer med svarta t-shirts med stora tryck och synlig tatuering får jag skärpa mig för att visa att vi hör ihop. Det värsta är hans upprepade tjat om *min* dåliga smak. Han skulle helst se mig som åttiotalsbrud med pudelfrisyr och tajta jeans tror jag (min /brist på/ stil är mer kulturtant eller goretex.  Och jo, vi har stått ut med varandra i femton år...
    haha!Skrattande
  • snorkan
    Anonym skrev 2011-04-21 22:07:26 följande:
    Att jag, 35 år gammal och lyckligt gift tvåbarnsmamma, har haft en jätteförälskelse i en karaktär ur en film i flera år. Jag fantiserar om honom varje dag och önskar att filmen vore på riktigt och att jag vore med. Skäms
    vem är han/hon?
  • snorkan
    missborderline skrev 2011-05-15 16:36:55 följande:
    Att jag verkligen hatar min mamma som både slog och misshandlade mig psykiskt som barn. Stal min pojkvän vid 15 års åldern som var precis lika gammal som jag.
    Att jag har en syster som är extremt falskt och lik min mamma som aldrig kan hålla tyst eller som man kan lita på.
    Att tycka så illa om sin egen familj.
    Att starta ett eget liv utan dom och till och med trivas med det.
    Känner mig som en hemskt människa .
    Tycker inte du ska känna dig som en hemsk människa....därimot verkar du ha växt upp med en hemsk mamma
  • snorkan
    lille Birger skrev 2011-05-24 00:31:15 följande:
    Vet inte om detta ens är något att skämmas över. Ofta när jag befinner mig i främmande hushåll där jag vet att det bor attraktiva kvinnor brukar jag söka i tvättkorgen för att se vad huset har att bjuda på.
    OM jag gjorde som du och blev upptäckt....så skulle jag skämmas mycket!
  • snorkan
    Anonym (äckel) skrev 2011-05-26 11:01:54 följande:
    Så att bli fasthållen och knullad bakifrån är inte plågeri?
    Det är plågeri för mig iallafall....fåret gav ju knappast sitt samtycke.

Fattar inte hur han kunde...men inte hon heller som står brevid och hjälper till...

Jaja detta är en tråd där man erkänner sådant man aldrig skulle erkänna öppet.

Men vissa grejer som kommer upp här är ju helt sjuka.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!