• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (hehe)
    Anonym skrev 2011-04-04 21:34:38 följande:
    Att jag bara lever med min man för att han är så pass rik att jag inte behöver jobba och att jag försöker bli gravid utan hans vetskap igen.
    Akta så han inte gjorde som min polare och steriliserade sig utan sin frus vetenskap.
  • Anonym (C)

Måste väl vara jättetråkigt om du bara lever med din man för pengar. Varför vill du inte jobba, vad gör du om dagarna?

• Anonym (s)

Det är så kul att folk och speciellt trådstartaren säger att dom aldrig kommer erkänna..vad det nu är ..när det e precis det dom gör haha..jag va bara tvungen...kankse ngn som redan sagt det men jag orkade inte läsa 51 sidor....

• Anonym

Anonym (hehe): det skulle han aldrig göra.

• Anonym (patienten)
    Anonym (s) skrev 2011-04-04 21:37:05 följande:
    Det är så kul att folk och speciellt trådstartaren säger att dom aldrig kommer erkänna..vad det nu är ..när det e precis det dom gör haha..jag va bara tvungen...kankse ngn som redan sagt det men jag orkade inte läsa 51 sidor....
    Men att erkänna anonymt här räknas ju nästan inte... Flört
  • mion
    leia83 skrev 2011-04-04 21:33:29 följande:
    Men lägg av att förstöra tråden nu. Låt folk skriva det som är meningen med tråden, låt oss förfasas och skratta ifred. 
    Jag tycker det är vidrigt att ljuga för ett barn o barnets far om vem som egentligen ÄR pappa vad du ser det roliga i JUST det inlägget får stå för dig ...

Sen hon som ljuger om att vara sjuk fast hon är fullt frisk,ja jag har bekanta som tagit livet av sig för att dom är sååå hårda på fk...  ser inget roligt i det heller.... 

Resten har jag inte sagt nåt om eller hur?
  • Anonym

Anonym (C): olika, gör det jag känner för :)

• Anonym (lilla jag)

Skulle aldrig erkänna att jag fantiserar dagligen om att ha sex med kollega.

Skulle aldrig erkänna att jag fortfarande tänder på ett gammalt strul som inte har något vettigt innanför pannbenet.

Skulle aldrig erkänna att jag fantiserar om att ha sex med min bästis.

Skulle aldrig erkänna att jag njuter när tösen är hos sin pappa så jag får tid för mig själv.

Mycket kring sex men det är väl det som är mest tabu antar jag

• Anonym (S)

Jag kommer aldrig erkänna att:

- jag vill att alla sambons kompisar i hemlighet ska vara kära i mig
    - jag egentligen vill att ALLA killar ska vara lite småkära i mig
    - att jag ljuger, ganska ofta...
    - hur jag och min sambos blev tillsammans (bara han, jag o en till som vet)
    - att jag älskar när jag får mer uppmärksamhet än mina vänner, jag älskar att vara i centrum
    - att jag en gång stal 60 kronor av min mamma (17 år sedan och jag skäms fortfarande)
    - att jag egentligen är väldigt svartsjuk
    - att jag stör mig på min bästa väns överlägsna attityd, hon ska fan va bäst på allt. Orka!
    - att jag egentligen inte tycker om min svärmor, trots att hon faktiskt är ganska snäll

shiiit va många som äter sitt eget snor? Kräks 

• Mariohn

Shit vad jag är tråkig. Jag kan inte komma på något jag inte skulle erkänna

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!