• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym

Att jag onanerat med sambons eltandborste : P euuww...

• Anonym (patienten)

Jag kom på en till!

Jag kommer aldrig att erkänna att jag inte sörjer det minsta över att svärmor inte finns ibland oss längre.

• Lily of the Hollow

Jag är ju rätt anonym så jag erkänner en sak.. Jag avskyr också många andras ungar. Otrevliga, bortskämda, rentav ögontjänare till snorungar som får mig att rysa.. brrrr 
    Vill ibland sjunka till deras åldersnivå och bara mucka som fan med dem  

• leia83
    mion skrev 2011-04-04 21:38:44 följande:
    Jag tycker det är vidrigt att ljuga för ett barn o barnets far om vem som egentligen ÄR pappa vad du ser det roliga i JUST det inlägget får stå för dig ...

Sen hon som ljuger om att vara sjuk fast hon är fullt frisk,ja jag har bekanta som tagit livet av sig för att dom är sååå hårda på fk...  ser inget roligt i det heller.... 

Resten har jag inte sagt nåt om eller hur?
    jag håller med dig fullt ut i allt det du skriver och jag har även skrivit till moderatorn om en som erkände försäkringsbrott. Jag menade inte att vi skrattade åt de inläggen MEN du förstör ju en aning med alla dina svordomar och höga utrop. Vi VET att det är hemska saker vissa av sakerna vi VET det. Bara för att vi inte skriker ur oss massa svordomar och skällsord betyder det inte att vi håller med om det personen skriver. Nöj dig med en USH kommentar, släpp det sedan så får vi en långt mycket trevligare tråd
  • Anonym (patienten)
    Anonym skrev 2011-04-04 21:42:13 följande:
    Att jag onanerat med sambons eltandborste : P euuww...
    Ha! Den var bra!
  • Anonym
    Anonym (s) skrev 2011-04-04 21:37:05 följande:
    Det är så kul att folk och speciellt trådstartaren säger att dom aldrig kommer erkänna..vad det nu är ..när det e precis det dom gör haha..jag va bara tvungen...kankse ngn som redan sagt det men jag orkade inte läsa 51 sidor....
    Hur menar du att folk erkänner för sina vänner, sambos och allt vad det är när de är helt anonyma?
  • Anonym

Vad många det är som föraktar tjocka kvinnor.

Det gör jag med och skulle aldrig erkänna det, jag står verkligen inte ut med en kompis övervikt samtidigt som hon är arbetslös, bantar jämt och nu är gravid utan jobb eller något. Jag kommer aldrig erkänna att jag verkligen föraktar det utan jag låtsas som om allt är bra.

• Anonym

Att jag hatar min vän för att hon har så lätt för att bli gravid :(

• mion
    leia83 skrev 2011-04-04 21:42:24 följande:
    jag håller med dig fullt ut i allt det du skriver och jag har även skrivit till moderatorn om en som erkände försäkringsbrott. Jag menade inte att vi skrattade åt de inläggen MEN du förstör ju en aning med alla dina svordomar och höga utrop. Vi VET att det är hemska saker vissa av sakerna vi VET det. Bara för att vi inte skriker ur oss massa svordomar och skällsord betyder det inte att vi håller med om det personen skriver. Nöj dig med en USH kommentar, släpp det sedan så får vi en långt mycket trevligare tråd
    Men du jag skrev till 2 st om vad jag tyckte o det var andra som svarade,folk uttrycker sig om saker dom inte har en aning om,hade dom inte fortsatt älta så hade jag inte fortsatt skrivit heller... o dte var det enda jag reagerade på.... 

Men klart som fasen att jag är the bad guy here... 
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!