Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Men lägg av att förstöra tråden nu. Låt folk skriva det som är meningen med tråden, låt oss förfasas och skratta ifred.
Jag skulle aldrig erkänna öppet att jag;
* ser ned på unga mammor och inte kan godta deras åsikter om att mognad inte sitter i åldern
* tänker "skyll dig själv" om de som inte kan få barn för att de är för gamla
* inte har någon som helst empati för de barnlösa som går runt och hatar gravida kvinnor och som anser sig ha rätt att känna så
* äcklas av rödhåriga barn och tycker att de är rent utav fula
* även äcklas av andras barn som spelar allan för att få uppmärksamhet
* tycker att det är töntigt att vissa mår jättedåligt psykiskt av att ha gjort en tidig abort
TAck før den du...
Du har verkligen ingen aning om hur det kænns att veta att man aldrig kommer få egna barn!!!! Førsøk sætt dig in i kænslan før ett øgonblick att du førsøkt sedan du var 21, får veta nær du ær 25 att du aldrig kommer få ett eget barn. Du kommer aldrig få se spår av dig sjælv i ett barns ansikte. Och har du otur kan du heller ej føda barn med hjælp av någon annans ægg! Førsøk sætta dig in i det før en sekund så kanske du kan førstå att det gør ont av att se gravida kvinnor!
HAr ingenting med dom att gøra, det ær ens egna djupa sorg som gør ont och man blir påminnd varje gång man ser någon gravid.