• leia83

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anton Chigurh skrev 2011-04-04 19:35:33 följande:
    Kommer aldrig erkänna att jag fiser i sömnen. Aldrig.
    ha ha ha vad gör du om din partner spelar in dig?? It wasnt me!!! eller?
  • leia83
    Anonym (Haha) skrev 2011-04-04 19:43:56 följande:
    kommer aldrig erkänna att jag nästan vill bli våldtagen, fast utan våld :p
    hade någon gett sig på mig hade jag haft sex frivilligt :p

kommer aldrig erkänna att jag nästan varje natt drömmer om andra killar, och väldigt ofta någon nära väns man.
    tro mig, när du väl blir våldtagen kommer du definitivt inte vilja det. Det där är bara en fantasi som inte bör bli verklighet.
  • leia83
    leia83 skrev 2011-04-04 19:45:30 följande:
    tro mig, när du väl blir våldtagen kommer du definitivt inte vilja det. Det där är bara en fantasi som inte bör bli verklighet.
    inte när självklart menade jag OM
  • leia83
    Anonym (jobbsmitare) skrev 2011-04-04 19:47:32 följande:
    Skulle aldrig erkänna att jag är 100% fullt frisk, säkerligen i bättre form än dom flesta, och ändå inte jobbat en dag i mitt liv. Har varit sjukskriven i 16 år för social fobi, depression, utbrändhet, borderline och allt annat som är lätt att fejka men svårt att bevisa. Är dessutom helt övertygad om att jag inte är ensam, eftersom jag blivit expert på att känna igen alla som fejkar, och det kryllar av oss.
    fy fan säger jag bara. det är såna som ni som får andra som verkligen behöver det utförsäkrade. Folk tar livet av sig för dom inte kan jobba men blir tvingade. Vi andra betalar skatt för att betala för såna som dig Guld i mun
  • leia83
    Anonym (jobbsmitare) skrev 2011-04-04 19:47:32 följande:
    Skulle aldrig erkänna att jag är 100% fullt frisk, säkerligen i bättre form än dom flesta, och ändå inte jobbat en dag i mitt liv. Har varit sjukskriven i 16 år för social fobi, depression, utbrändhet, borderline och allt annat som är lätt att fejka men svårt att bevisa. Är dessutom helt övertygad om att jag inte är ensam, eftersom jag blivit expert på att känna igen alla som fejkar, och det kryllar av oss.
    kan inte en moderator göras uppmärksam på detta?? det är faktiskt ett lagbrott och borde också uppmärksammas av försäkringskassan. Detta är en straffbar handling mig veterligen eller är det inte??
  • leia83

Men lägg av att förstöra tråden nu. Låt folk skriva det som är meningen med tråden, låt oss förfasas och skratta ifred. 

• leia83
    mion skrev 2011-04-04 21:38:44 följande:
    Jag tycker det är vidrigt att ljuga för ett barn o barnets far om vem som egentligen ÄR pappa vad du ser det roliga i JUST det inlägget får stå för dig ...

Sen hon som ljuger om att vara sjuk fast hon är fullt frisk,ja jag har bekanta som tagit livet av sig för att dom är sååå hårda på fk...  ser inget roligt i det heller.... 

Resten har jag inte sagt nåt om eller hur?
    jag håller med dig fullt ut i allt det du skriver och jag har även skrivit till moderatorn om en som erkände försäkringsbrott. Jag menade inte att vi skrattade åt de inläggen MEN du förstör ju en aning med alla dina svordomar och höga utrop. Vi VET att det är hemska saker vissa av sakerna vi VET det. Bara för att vi inte skriker ur oss massa svordomar och skällsord betyder det inte att vi håller med om det personen skriver. Nöj dig med en USH kommentar, släpp det sedan så får vi en långt mycket trevligare tråd
  • leia83
    mion skrev 2011-04-04 21:48:41 följande:
    Men du jag skrev till 2 st om vad jag tyckte o det var andra som svarade,folk uttrycker sig om saker dom inte har en aning om,hade dom inte fortsatt älta så hade jag inte fortsatt skrivit heller... o dte var det enda jag reagerade på.... 

Men klart som fasen att jag är the bad guy here... 
    Har jag inte sagt. Jag har bara sagt att det finns flera olika sätt att uttrycka sig på. Man kanske inte behöver uttrycka sig i den form som gör att folk reagerar så starkt. Skällsord och svordomar är inte speciellt konstruktivt och leder inte så långt i en diskussion, det gör bara folk irriterade och dom tar inte heller det du skriver eller dig på allvar. Förpestar även miljön en aning i en tråd. Har inte sagt att du är the bad guy......MEN tänk på ur du uttrycker dig i ett öppet forum så får du kanske lite bättre gensvar på dina åsikter.
  • leia83
    mion skrev 2011-04-04 21:54:44 följande:
    Till slut tappar man humöret men jag fattar tack för ditt inlägg  =)
    Jo det förstår jag också...tro mig! du skulle hört de svordomar som kom ur min mun här hemma när jag läste vissa inlägg HUA!! Bit dig i fingrarna och redigera hi hi
  • leia83
    Anonym (ingen empati) skrev 2011-04-10 16:57:45 följande:

Jag skulle aldrig erkänna öppet att jag;

* ser ned på unga mammor och inte kan godta deras åsikter om att mognad inte sitter i åldern
    * tänker "skyll dig själv" om de som inte kan få barn för att de är för gamla
    * inte har någon som helst empati för de barnlösa som går runt och hatar gravida kvinnor och som anser sig ha rätt att känna så
    * äcklas av rödhåriga barn och tycker att de är rent utav fula
    * även äcklas av andras barn som spelar allan för att få uppmärksamhet
    * tycker att det är töntigt att vissa mår jättedåligt psykiskt av att ha gjort en tidig abort

TAck før den du...

Du har verkligen ingen aning om hur det kænns att veta att man aldrig kommer få egna barn!!!! Førsøk sætt dig in i kænslan før ett øgonblick att du førsøkt sedan du var 21, får veta nær du ær 25 att du aldrig kommer få ett eget barn. Du kommer aldrig få se spår av dig sjælv i ett barns ansikte. Och har du otur kan du heller ej føda barn med hjælp av någon annans ægg! Førsøk sætta dig in i det før en sekund så kanske du kan førstå att det gør ont av att se gravida kvinnor!

HAr ingenting med dom att gøra, det ær ens egna djupa sorg som gør ont och man blir påminnd varje gång man ser någon gravid.  

• leia83
    Poly63 skrev 2011-04-11 07:31:20 följande:
    Var vänlig att respektera TS:s vädjan att inte diskutera det moraliska i bekännelserna:
    Anonym (Blånekar) skrev 2011-04-03 21:25:36 följande:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!
    sorry...jag kunde inte hålla mig
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!