• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (SimsSalaBim)

Jag har varit otrogen mot min man (Vi var sambo DÅ) Men jag hångla och slicka min väninna vid ett tillfälle.
    Har hånglat med andra kvinnor på fester & tycke de va trevligt :D

Flörtar med min väninnas man och får respons , han tittar på mig hela tiden, pratar med mig på msn & vad jag förstår så pratar han jnte med folk på msn :/
    Jag vet att skulle jag visa honom vad jag vill, så hade vi de hänt MER :D

SKÄMS!!

• Anonym (me!)

Jag BÖR nog inte erkänna högt att jag inte gillar svenskar!

Jag är svensk själv, men har bott utomlands i snart 6 år. I en storstad i Europa, men har träffat människor från jordens alla hörn. Och jag måste säga att jag SPYR på svenskar och deras förbannade i-landsproblem, deras jävla gnäll.
    Det är sååååå jobbigt att skrapa bilrutan varje morgon, oj oj oj... Finns dem som hade gjort nästan vad som helst för det frusna vattnet på din bil!!!
    Och guuuud vad tråkigt att favoritfotbollslaget förlorade en match, och det är så himla tråkigt att plugga på gratisgymnasiet och få en gratis utbildning. Och OJ vad mycket skatt vi betalar och får INGENTING.

Jag är på väg att flytta tillbaka hem för jag älskar min familj och vill vara med dem, men jag är redan lite orolig för att jag inte ska passa in när jag pratar om t.ex. miljöförstöring och Palestina etc etc...

Klart alla gnäller ibland över småsaker, men jag mår verkligen illa av svenskarnas i-landsproblem!!! Kräks

• Anonym (Nora)
    Anonym (sjukt) skrev 2011-04-04 11:09:46 följande:
    vad är det för sjuk sambo du har? Jag skulle tycka det var enormt oroväckande om min sambo tände på sånt!
    Blöjor är bara ett attribut. Och nej, det har inget med barn att göra....... om jag nu nödvändigtvis måste försvara mig.
  • Anonym (mommy)

Jag kommer aldrig erkänna att jag:

* Minst två kvällar i veckan gör i ordning pannkaks smet ( stoooor skål ) och sitter och äter med sked när sambon har gått och lagt sig. I bland kan det bli flera gånger i veckan. Ingen vet om det.

* Har otroligt matberoende. Och äter mesta delen utav dygnet.

* Att jag tänker på mitt kk jag hade för flera år sedan även fastän jag har varit tillsammans med min sambo i 6 år.

* Att jag blir otroligt svartsjuk på min sambo när han träffar sina bekanta och deras fruar/flickvänner när jag inte är med.

* Att jag önskar att jag vägde lika mycket som jag gjorde när jag blev i lag med min sambo så att jag " kanske " har en chans till ett one night stand med mitt gamla kk igen.

* Att jag fantiserar om att min sambo blir tagen hårt av en annan man + att min sambo vid ett annat tillfälle sätter på två små fjortisar. ( Inget jag vill i verkligen, jag är rätt svartsjuk )

• Anonym (ond)

att jag kastade mig över chansen att få anmäla en av FL´s mest skenheliga typer utan gröningar i bagaget, när hon väl gjorde bort sig. Oh, Ah, jag som långvarig medlem utan anmälningar, to many kids och akademikeravund - gjorde bort mig!!! Skickade på henne 5 göningar på nolltid. Ha-ha! Gött!

• linnlinn1
    Queenie70 skrev 2011-04-04 17:05:53 följande:
    Jag erkänner öppet att jag anser att vuxna människor som äter sina snorkråkor inte har nåt som helst existensberättigande och borde skjutas i gryningen som galna hundar.
  • Anonym (confused)
    Anonym (ond) skrev 2011-04-05 01:27:18 följande:
    att jag kastade mig över chansen att få anmäla en av FL´s mest skenheliga typer utan gröningar i bagaget, när hon väl gjorde bort sig. Oh, Ah, jag som långvarig medlem utan anmälningar, to many kids och akademikeravund - gjorde bort mig!!! Skickade på henne 5 göningar på nolltid. Ha-ha! Gött!
    Gröningar?
  • Anonym

- den enda jag skulle sakna i min familj om jag aldrig skulle träffa dem igen vore min lillasyster
    - trots att jag är feminist tycker jag att nästan alla kvinnor är idioter, och tror inte att kvinnor är lika smarta som män i allmänhet. Jag är dock ett undantag, och smartare än nästan alla.
    - jag är smårasistisk i allmänhet och tycker det är obehagligt med muslimer i synnerhet. Gillar inte religion överhuvudtaget, men islam är känns mycket värre än kristendom
    - om jag bor ensam får jag det ganska snabbt ungefär som de i programmet "Rent hus".
    - jag tål inte folk som inte kan skriva hyfsad svenska. Om jag läser en trådstart av någon och jag ser en särkrivning tappar jag all sympati för personen, oavett hur sorglig historia det är.
    - jag låtsas ha medelklassakademikervärderingar, men egentligen har jag helt andra...
    - innan jag hade sex första gången visste jag inte var hålet satt. Jag blev förvånad...
    - enda skälet till att jag inte snattar och stjäl saker är för att jag är rädd att bli påkommen

• Anonym (ojoj)

Jag kommer aldrig erkäna att jag varit otrogen
    att jag kan fantisera om mitt ex i bland fast han va ett svin men han va prima i sängen.
    att jag fantiserat om hur det skulle vara å vara skild.
    att jag tänder på rollspel
    att jag är bi
    att jag skulle vilja ha en trekant med mig å en tjej till
    att jag älskar att flörta med andra
    att jag skulle vilja se min man ragga å knulla en annan då han bara varit med mig jag tog hans oskuld.
    att jag älskar att ha koppel på mig å vara undergiven likväl som han har koppel på sig.
    att jag vil besöka en bdsm klubb eller liknande.
    att jag mår fruktansvärt dåligt.
    att jag i bland bara är sur och tvär på min man
    att vårat sexliv är typ döt sen vi fick sonen å så for det börjar gå bättre å vi börjar komma tebax ja då spricker makens förhud.
    att jag vill döda vissa personer
    att jag tjuvläst en polares dagbok
    att jag och maken har haft öppet förhållande innan sonen kom till å födes.
    att jag önskar att han oxå utnytjat det och raggat upp nån brud så jag slapp känna skuld.
    att jag vill ragga upp en brud åt min man
    att jag blir lite äcklad nu mer av att han inte tränar å skaffar muskler.
    att jag som tonåring hade sex med ganska mycke äldre män
     Ja detta är vad jag kommer på just nu

• Anonym ((Quinna))

Jag kommer aldrig att erkänna att:
    * Jag äter mina snorkråkor
    * Jag alltid fantiserar om mycket yngre tjejor när det gäller sex
    * Jag ibland hade velat vara helt utan barn, man och ansvar
    * Jag kan tänka mig att köpa sex av en kvinna
    * Jag funderat på att ha ihjäl mitt ex för att slippa hans bråk med mig
    * Jag ofta använder mig av min kvinnlighet för att komma undan saker
    * Jag fantiserar om att jag är en man som sätter på en ung tjej
    * Jag nog egentligen avskyr mina hundar
    * Jag nog eg inte vill ha det barnet jag väntar nu
    * Jag blivit slickad mellan benen av min hund när jag var väldigt ung
    * Jag många gånger funderat på att skadas för att slippa arbeta

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!