• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Le & låtsas)

Jag kommer aldrig erkänna

* att jag inte alls gillar min svärmor ! Hon är snäll , men så otroligt korkad !  Vill bara komma hit för att få gratismat

* att jag var otrogen mot min man innan vi gifte oss

* att sex med min man inte ger mig någonting... Jo förspelet, men sen nada...

* att jag gillar analsex & lite hårdare tag !

* att jag fantiserar om gruppsex....

Ojoj, listan skulle kunna göras lång

• Anonym (#)
    Anonym (sex o sånt) skrev 2011-04-05 08:35:41 följande:
    Kanske skulle ändra nick till "Nymfo" istället? ))
    Eller ett sjukligt bekräftelsebehov som gör att man förstår att det är svårt för hennes man att bekräfta och visa kärlek tillräckligt..
  • Anonym (#)

* Att jag skulle göra abort om jag blev gravid nu trots att vi ska börja i juli.
    * Att jag håller med SD i vissa frågor (skulle dock aldrig rösta på dem).
    * Slänger snorkråkor på golvet (fy vad äckligt..)
    * Dricker ibland från juicepaketet när det inte finns några rena glas i skåpet.

• Anonym (hemsk)
    Anonym (sex o sånt) skrev 2011-04-05 08:35:41 följande:
    Kanske skulle ändra nick till "Nymfo" istället? ))
    Det är nog inte nödvändigt. Allt detta hände innan jag träffade sambon. Förutom det oskyldiga flirtandet.
  • Anonym (djävulen????)

Jag tycker oxå om att läsa en grannes blogg (utan att hon vet)...Kräksvad jag AS garvar åt henne och NJUTER i tysthet.. när ALLT hon skriver ÄR bullshit... "Hönsmamma" har förekommit som ord på bloggen... när jag vet att hennes son inte har blivit insläppt när han kommit hem från skolan... hon sitter hellre och spelar tv-spel på nätterna, framåt småtimmarna en VARDAG????!!!!! sonen har kommit försent till skolan 3 av 5 dagar i veckan....

Och JAG är nog oxå den mest lyckade av mina syskon...och på jobbet oxå{#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (extrema...)

Inte alls påhittade saker! Nädå, inte alls...

• Anonym (what the......)
    Anonym skrev 2011-04-05 08:36:28 följande:
    Men konstigt om andra kulturer får lägre på IQ-test när testen är utvecklade för västvärlden..
    Nä dom anpassas. Varför antar du att testen är för västvärlden?
  • Anonym
    Anonym (C) skrev 2011-04-04 21:22:07 följande:
    Skönt att läsa den hör tråden. Plötsligt känner man dig väldigt psykiskt stabil när man jämför
    samma här!
  • Anonym (massor)

Det kommer dröja länge innan jag erkänner att jag växte upp med en alkoholiserad pappa.

Jag kommer aldrig att erkänna att egentligen inte jobbar så mycket på mitt väldigt bra jobb. Arbetar ofta "hemifrån"... vilket betyder att kolla på TV-serier, jogga och surfa på nätet. 

Jag kommer heller aldrig att erkänna att jag tycker att jag är snyggast och mest lyckad i min släkt och att jag tycker att min egen syster är white-trash!

• Anonym (#)
    Anonym (what the......) skrev 2011-04-05 08:50:55 följande:
    Nä dom anpassas. Varför antar du att testen är för västvärlden?
    Olika kulturer/folk utvecklar olika förmågor beroende på hur man lever. Visst finns det många i t.ex. afrika som lever mer likt oss men många gör det inte och de har antagligen inte de utvecklade förmågor som vi drillas hela vår uppväxt för att få.
    Kan inte erinra mig om att jag har hört om något intelligenstest som har anpassats...men jag tar gärna emot namn på ett test som har gjort det, för att lära mig!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!