• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag ljugit i min CV om min universitetsutbildning. Jag hade aldrig haft det jobb jag har idag och tjänat så bra som jag gör om jag inte skrivit ner en "liten" lögn. Så här 16 år senare betyder den lögnen ytterst lite, eftersom det idag är erfarenheten som hjälper mig klättra på karriärstegen, men visst kan jag ibland bli lite rädd att den där lögnen kommer avslöjas.

• Anonym (:-))
    Anonym (Helena) skrev 2011-04-05 09:57:15 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag ser ned på långtidsarbetslösa som inte gör allt för att ta sig ur sin situation (t ex som inte börjar plugga för att de inte vill ta CSN-lån...).
    Och jag ser ner på folk som pluggar halva livet för att dom inte vill jobba
  • Anonym (Inte jag)

Detta är så pinsamt att jag nästan inte vill skriva det här...

Jag skulle aldrig erkänna att jag har tjuvrökt för min man i flera år! Kan bara inte sluta. Äter nikotin tuggummi hemma och snusar ibland.

Känner ett sånt jävla självförakt och har pissdåligt självförtroende. Folk som känner mig skulle nog aldrig tro det. Tror också att jag har nån slags beroende-personlighet. Kan gärna dricka lite för mycket och kan paradoxalt nog se ner på folk som har ett sån självkontroll att de ALDRIG skulle bli lite fulla - för fan släpp lite på er själva  någon endaste gång, kan jag tänka

• Anonym (brakskiten)

...att jag är en hejare på att lägga av riktiga BRAK-fisar!! Dessutom garva åt dem som låter riktigt högt/roligt! *hahaha* Tänk att det kan låta så kul av fisar!
    Skenet bedrar om man säger så... Jag är en klassisk "snygg", mycket vårdad och balanserad kvinna. Det är INGEN som skulle tro detta om mig; jag LOVAR! *garvar* SÅ otippat!

Tur att min man har samma humor, men han vart BRA nog så överraskad när jag "släppte" på spärrarna kan jag säga... Inga smultronfisar här inte! *hehe*

Sitter här och fnissar åt mig själv nu....

• Anonym (hmmm)

Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att de flesta överviktiga får skylla sig själva att de är feta. Kommer aldrig förstå att de har mage att äta allt äckligt fett de trycker i sig.

Inte heller kommer jag erkänna att jag ser ned på rökare för deras svaga karaktär.

Och det sista att jag blir sjukt avundsjuk på alla med tjockt fint naturligt blont hår.

• Anonym

Att jag ser ner på mina vänner när de dricker alkohol och blir helt personlighetsförändrade. Även om de bara dricker lite och inte alls är snorfulla utan bara lite fnissiga så ser jag ner på dem. Att dricka alkohol är så djävla trashigt.

• Anonym (ännu en skit)

Här kommer en brakskitare till.

Jag kan garva i evigheter åt mina egna fisar. Och det vet nog ingen förutom min make om.

Han blev bra paff att en liten tjej som jag kan spraka som en nyårssmällare.

Klassikern hemma är:

Klart bakåt? Skott KOMMER !!!!!!!!!!!!!!!!

Andra erkännande är:

- Att jag känner mej så mycket bättre än alla andra på mitt jobb
     - Luktar alltid på mina fisar
     - Har haft som mål i min ungdom att ligga med 1 polis, 1 brandman, 1 väktare osv i uniformsjobb

Och jag klarade målet
    hahaha

• Anonym (brakskiten)
    Anonym (ännu en skit) skrev 2011-04-05 11:18:31 följande:
    Här kommer en brakskitare till.

Jag kan garva i evigheter åt mina egna fisar. Och det vet nog ingen förutom min make om.

Han blev bra paff att en liten tjej som jag kan spraka som en nyårssmällare.

Klassikern hemma är:

Klart bakåt? Skott KOMMER !!!!!!!!!!!!!!!!
    *GAPSKRATTAR!!!!*

Min man blev nog också rätt paff; även jag är av den "spädare" typen. Dock inte när det kommer till fisar som sagt.... Vi "firar nyår" ganska ofta här hemma med "smällare" av olika slag *haha*

Måste nog säga att den långdragna fisen som låter som en enda lång ton (fast den kan gå lite upp och lite ner i tonläget ibland) nog är snäppet roligare än en hög en; det blir på något vis lite orkester över en sådan... *hehe*

"Klart bakåt? Skott KOMMER!!!!" *viker mig av skratt*
  • Anonym (Djävulen)
    Anonym (brakskiten) skrev 2011-04-05 11:26:18 följande:
    *GAPSKRATTAR!!!!*

Min man blev nog också rätt paff; även jag är av den "spädare" typen. Dock inte när det kommer till fisar som sagt.... Vi "firar nyår" ganska ofta här hemma med "smällare" av olika slag *haha*

Måste nog säga att den långdragna fisen som låter som en enda lång ton (fast den kan gå lite upp och lite ner i tonläget ibland) nog är snäppet roligare än en hög en; det blir på något vis lite orkester över en sådan... *hehe*

"Klart bakåt? Skott KOMMER!!!!" *viker mig av skratt*
    har ni testat att släppa en "smällare" då ni sitter på en såndär stor gym-boll? gjorde det en gång i misstag o fisen ekade i gym-bollen !
  • Anonym (hemsk)

Kommer aldrig erkänna att jag råkade slå min hund över nosen med läderkopplet så att det blev ett djupt jack.

Var ute och gick. Hade hunden lös och gick och snurrade med kopplet i luften för att höra det där vinande ljudet. Hunden trodde att jag lekte och kom som ett skott och innan jag hade fått kopplet att sluta snurra hade hunden redan sprungit rakt in i snurren. Blödde som fan och var så djupt att jag var tvungen att åka direkt till veterinären för att sy.
    Stackars hund. Var verkligen inte meningen men jag kommer ändå aldrig att erkänna att det var mitt fel att det blev så. Har sagt att han sprang in i ett taggtrådsstängsel  

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!