Inlägg från: Anonym (:-)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:-))

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

att jag stör mig på folk som säger att deras Eda inte hjälpte under förlossningen!
    Hur fan vet dom det?? 

Anonym skrev 2011-04-04 16:40:07 följande:
    kan ju bero på om man fött flera barn och v et hur det känns utan EDA.
    Alla förlossningar är oftas helt olika och smärtan man känner med
    Anonym (Samma här...) skrev 2011-04-04 09:47:04 följande:
    Usch, känner igen det där med svärföräldrarna! Min sambo och hans bror behandlas helt olika, för brodern är så mycket bättre, på allt!!  Så har ju brodern sambo, barn och villa. Medans vi kämpar för att bli gravida och bor i hyresradhus... *suck* 
    Men jag skulle aldrig erkänna att jag tycker så....
    Här är det tvärtom! vi som sköter oss får mycket mindre än dom som inte klarar sin ekonomi, går på soc och fortsätter skaffa barn efter barn..
    Mannen fyllde år och fick en blomma för 50 kronor medans han storebror fick 1500 året innan. skiljer ett år på dom 
    FitoreHasani skrev 2011-04-04 18:21:12 följande:
    Jag vet i alla fall att min eda inte hjälpte..då min syster tog samma och barnmorskan fick tala om för henne när hon skulle krysta(så pass lite kände hon av sina värkar)...Jag däremot....är inte särskillt troende..men jag bad till gud om nåd och ville hellre dö än föda ut min dotter...detta efter eda.........

så jag vet inte hur den kan ha funkat när jag kände minsta lilla värk...o min syster ingenting... 
    ja det får du tror då!
    stör mig på det...
    Jag har fött både med en gång och utan två gånger..
    Jag kände mina krystvärkar perfekt både med och utan 
    Anonym (Elak) skrev 2011-04-04 19:30:22 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag önskar att svärföräldrarna inte ska leva så länge eftersom dom har två stora gårdar med massa skog värda flera miljoner.

Väntar bara på den lyckliga dagen jag och sambon ska få ärva, sälja, tjäna miljoner och sen bygga vårt drömhus och skaffa vår drömgård med djur!!!

Båda är ganska gamla eftersom dom skaffade barn sent, dessutom är dom ohälsosamma så jag hoppas på det bästa.

Fan vad jag är elak! Men dom är inte heller vidare snälla om jag ska vara ärlig!
    dom kanske inte ens låter er ärva
    Anonym (jobbsmitare) skrev 2011-04-04 19:47:32 följande:
    Skulle aldrig erkänna att jag är 100% fullt frisk, säkerligen i bättre form än dom flesta, och ändå inte jobbat en dag i mitt liv. Har varit sjukskriven i 16 år för social fobi, depression, utbrändhet, borderline och allt annat som är lätt att fejka men svårt att bevisa. Är dessutom helt övertygad om att jag inte är ensam, eftersom jag blivit expert på att känna igen alla som fejkar, och det kryllar av oss.
    Fy fan för såna som er!!

Konstigt att sjuka människor får det svårt att vara hemma 
    Anonym (Helena) skrev 2011-04-05 09:57:15 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag ser ned på långtidsarbetslösa som inte gör allt för att ta sig ur sin situation (t ex som inte börjar plugga för att de inte vill ta CSN-lån...).
    Och jag ser ner på folk som pluggar halva livet för att dom inte vill jobba
    Anonym skrev 2011-04-05 15:08:36 följande:
    Skulle aldrig erkänna att.... 

....jag tänder på hårdporr/våldtäktsporr.....

... att jag egentligen skulle vilja ha en trekant.... (har stadigt förhållande och skulle inte vara otrogen) 
    då borde du kolla på filmen i spit on your grave
    Anonym skrev 2011-04-05 16:15:57 följande:
    Jag njuter av jag skrivit betydligt  högre på högskoleprovet än min man. Och högre än min svåger som är ingenjör-nånting. Och min svägerska skulle inte ha en chans mot mig.  Över huvud taget njuter jag av att gå omkring och vara smart... Det är jätteegoistiskt och fånigt och ingen bryr sig egentligen... men det roar mig...
    måste bara säga att vissa smarta människor framstår som korkade bland vanligt folk!
    Anonym skrev 2011-04-05 17:30:08 följande:
    Nej, varför ens skaffa barn om man inte vill vara med dem.

när jag ser folk skriva hur smarta dom är så tänker jag mig dom fula, tråkiga och med utstående öron

Anonym (tumsugare) skrev 2011-04-05 19:05:33 följande:
    Jag skulle heller aldrig erkänna att jag är tumsugare! Inte ens för min man...
    Jag skulle heller inte erkänna att jag äter både mina och barnens snorkråkor och jag tycker min egna fisar luktar gott. (Ser jag andra äta snorkråkor spyr jag, och jag klöks av andras fisdofter)

Japp, jag är ett äckel
    min mamma sög på tummen när jag va liten
    Anonym ( ) skrev 2011-04-05 19:16:03 följande:
    min mamma sög på tummen när jag va liten
    har även hittat den i munnen på min man när han sover
    Anonym (what the......) skrev 2011-04-06 14:55:21 följande:
    Att jag ser ner på människor som röstar på Socialdemokraterna.
    Jag med!!
    Anonym ( ) skrev 2011-04-06 15:19:05 följande:
    Jag med!!
    fast det får dom flesta veta )
    Anonym skrev 2011-04-06 19:57:38 följande:
    Men snälla. Jag råder inte folk att bita på naglarna, jag tycker det är skitvidrigt. Nagelbitare har faktiskt fler bakterier under sina naglar än dom som inte biter. Men fortfarande så har rena fötter instängda i strumpor inte så
    mycket bakterier i jämförelse.

Och dom som biter på sina naglar går nog inte och tvättar händerna efter dom tagit i allt snusk på typ tunnelbanan och i mataffären innan dom sitter och snaskar på naglarna. Dom biter ju oftast utan att tänka på det.
    folk blir ju sjuka idag för att dom är föööör renliga!!!

Jag kommer aldrig erkänna att

jag är vanvettigt förälskad i en gift kollega eller alla elaka tankar som dyker upp i samband med det Skäms 

jag tänker på sagda kollega när jag onanerar Oskyldig

jag många gånger önskat livet ur min fd svärmor (när hon var min svärmor - nu slipper jag henne )

jag börjar tycka att min chef är rätt värdelös även om han är trevlig

jag tycker att kundens förvaltningsledare är jävligt snygg, eller att hans chef är helt jävla dum i huvet

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!