• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Jelenas
    Anonym (Helena) skrev 2011-04-05 09:57:15 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att jag ser ned på långtidsarbetslösa som inte gör allt för att ta sig ur sin situation (t ex som inte börjar plugga för att de inte vill ta CSN-lån...).
    Sen finns det ju dom som inte får ta CSN-lån pga att dom redan har lån sen tidigare och använt dom till att plugga upp fel saker...

Sorry Ts..
  • Anonym (sex o sånt)

... att det faktiskt var JAG som skrev inlägg 626 i tråden (bastusexet) och inte en person med ett helt annat nick som fått "cred" för den i systertråden "Åh, vad tycker vi om varandra".... men jag inte vågar skriva det i den tråden eftersom man inte kan vara anonym där.

• Anonym

Att jag känner enorm skadeglädje då en fd vän börjat gå upp i vikt igen efter sin gastric bypass operation medan jag själv som kämpat som ett svin med att lägga om kosten, sluta äta godsaker osv gått ned lika mkt som hon gjorde av sin op och jag håller vikten. Speciellt som hon fortfarande petar i sig samma skit som gjorde henne tjock från början. Jag vet att det inte bara handlar om vad man stoppar i sig men har man gjort en sådan stor op så kanske man borde tänka om och inte fortsätta i samma stil.

• Anonym (sex o sånt)

... att jag faktiskt känner mig som en "halv" mamma som tvingades avsluta förlossningen med akut kejsarsnitt och inte kunde föda ut mitt barn "naturligt". (Vill bara inte ge rabiata feminister rätt som anser att vaginal förlossning är det enda rätta eftersom jag egentligen inte alls tycker det!)

• Anonym (Djävulen)

jag kommer heller aldrig erkänna att jag ser ner på gravida kvinnor som röker eller är kraftigt överviktiga. 

• Anonym (Djävulen)
    Anonym (sex o sånt) skrev 2011-04-05 10:52:19 följande:
    ... att jag faktiskt känner mig som en "halv" mamma som tvingades avsluta förlossningen med akut kejsarsnitt och inte kunde föda ut mitt barn "naturligt". (Vill bara inte ge rabiata feminister rätt som anser att vaginal förlossning är det enda rätta eftersom jag egentligen inte alls tycker det!)
    jag känner lika som du, men vill inte medge det till någon. det blev akutkejsarsnitt för mig också när förlossningen plötsligt stannade osv.
  • mosterYster

Underbar tråd!

Helt ärligt kommer jag inte på något jag måste vara anonym för att berätta.

Jag pratar med mig själv och med katterna hela tiden. Är det så märkligt?

Jag förlorade oskulden "sent". Ska jag skämmas för att jag inte knullade runt som 12-åring?

Klart jag luktar på mina fisar. Gör inte alla det?

Kan komma på massor av saker i den stilen. Till exempel gillar jag att bli bjuden på champagnefrukost, och bli lite tipsy till mina stekta ägg. Rolig känsla.

• Anonym (Tistlen)

Jag skulle aldrig erkänna:

Att jag föraktar min sambo för att han inte behandlar alla våra barn lika, att han har en favorit!

Jag tycker feta människor är lata.

Att orsaken till att jag aldrig besöker min vännina hemma hos henne är att det luktar så äkligt att jag är rädd för att kräka.

Att jag älskar analsex.

Att jag tycker att de flesta aldrig borde skaffa barn, för att de suger som föräldrar.

Att jag tycker de flesta barn är asfula och ouppfostrade.

• Anonym (djävulen????)

Att jag njuter när det har gått åt helvete för min syster... och min mamma ALLTID har daltat och favoricerat henne..
    Nu sitter hon med en nerknarkad wihte-trash morsa med 3 skitiga,skrikande ungar.
    Som måste ha tak över huvudet.. är så desperat allså syrran att hon k*ullar med killar som har eget boende..

• Anonym

Haha, vilken rolig tråd!

Jag skulle aldrig erkänna att:
    - Jag är så svartsjuk på min kompis som har lägenhet och allt, som fått allting serverat på silverfat medans man som kämpar för saker och ting får inget!
    - Jag skulle kunna tänka mig att bli slickad av en tjej men ALDRIG slicka henne.
    - När jag var mindre drömde jag om min kompis pappa.

Hm, återkommer när jag kommer på något mer. ;)

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!