• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (>_<)
    Anonym (Äcklad) skrev 2011-04-04 17:08:02 följande:
    Trodde ALDRIG på fullaste allvar att vuxna människor åt upp sina snorkråkor! ALDRIG! Det är ju vidrigt! Uäck!

Avundsjuka, otrohet, hata grannen ( brorsan - svägerskan -chefen mfl) det kan jag förstå. Fuska och ljuga - det kan jag förstå, MEN ÄTA SNORKUSAR! Fy tusan så äckligt!
    Kom igen! Var inte så pryd.. Folk suger kuk och slickar fitta. En del slickar röv.. Flört Där kommer ännu trevligare saker ut.
  • Anonym (me!)

Jag fattar inte vad det är som är så hemskt med att ha legat med typ 300 pers, varför kan man inte erkänna det??

Jag har kommit på några till...
    - Har skilt mig från min man men det får ingen veta därhemma på läääänge (vi har bara varit gifta i några år).
    - Jag hade gärna sugit av matteläraren om jag sluppit gå Matte C utan bara behövt sitta där och flina på lektionerna och sen få G. Behöver kursen för framtiden men kommer aldrig fixa den!
    - Gärna hade extraknäckt som en så kallad "Lycklig Hora". Varför inte liksom. Om man ändå hade legat med snubben.
    - Skulle aldrig erkänna för någon i min lantisfamilj att jag är helrakad...
    - Hånar folk bakom deras ryggar för att dom reser till Thailand. Det är inte ett dugg jävla speciellt, alla har redan varit där. WT!!! Åk till Kina eller Hawaii eller nåt annat unikt!
    - Jag skulle aldrig erkänna att jag äter vansinnigt mycket godis och mat i hemlighet. Gömmer till och med godis för min man, skulle skämmas ihjäl om någon såg mig. 

• Anonym (e)

...jag avskyr att vara hemma, med barnen. Finns inget att göra i denna skitstad!

...jag avskyr min kropp, äcklas när jag ser den i spegeln, (ja, jag tränar ca 4ggr i veckan men inte ett skit händer)

...jag önskar att min sambo kunde vara hemma från jobbet lite mer, och hjälpa till.

...är svartsjuk på min bästa väninna som är ensamstående, lever singelliv en vecka för att nästa veckan ta hand om sin son, som hon lämnar bort jämt!!

...önskar att sambons mamma kunde flytta typ till månen..

• Anonym (j)

jag skulle aldrig erkänna att....
    -jag tycker det är jätte jobbigt att behöva duscha varje dag.
    -att jag tjuvröker istort sett varje dag, min man tror att jag bara feströker.
    -jag har drukigt ett glas vin och sen kört bil.( inte med barn i bilen)
    -jag hatar mitt jobb
    sen kommer jag inte på något mer

• Anonym (I)

Lite fler härliga hemligheter....

Äter mina snorkråkor jadå.
    Biter på naglarna
    Klipper tånaglarna och äter upp dessa naglar med (efter dusch ;)  )
    Skriker ibland enormt mycket på min lilla son
    Daskade till mitt barn en gång av ren reflex då han bet mig
    Tycker min sambos bror med familj är smått dumma i huvudet
    Är avundsjuk på alla som har ett bra förhållande med en romantisk omtänksam pojkvän
    Tänker på andra män när jag har sex med min sambo för att det ska kunna gå för mig
    Funderar på att hitta mig en kk då min sambo sällan vill ha sex

• Anonym (knasfia)

Skrev ju innan att jag alrig kommer erkänna att jag försöker bli gravid utan min sambos vetskap.
    Jag kommer heller aldrig erkänna att anledning till varför jag gör det är att om jordens undergång kommer ske 2012 så vill jag ha fått uppleva den underbara känslan av att ha fått barn och allt vad det innebär...

Jag kommer aldrig erkänna att jag i princip har varit otrogen mot min sambo i början av vårt förhållande, då jag var vaken och medveten om vad som hände trots att jag sa till min sambo (flera månader senare) att jag sov och sedan vaknade av att en annan kille smekte och kysste min kropp.
    Stoppade dock innan han kom innanför trosorna.

• Ellaria
    Rondellen skrev 2011-04-05 09:29:25 följande:
    Hej vännen.
    En mening kan aldrig börjas med "och". Snitt-IQ skrivs med bindestreck, annars blir "snitt" ett adjektiv och meningen förlorar betydelse. Egentligen är det mest OK att skriva "genomsnittlig IQ".

Förövrigt skulle jag gärna vilja ha källa på ditt påstående att folk från Afrika har en genomsnittlig IQ på 70. Jag utgår ifrån att du, som representant för den vita överlägsna rasen, aldrig skulle gripa fakta ur luften för att styrka ett dåligt underbyggt argument? Du har väl fog för det du säger?
    en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations

t ex.
    Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Anonym

Att jag leker fattig, är jätte rik men ingen av mina vänner vet det. Dom tror jag är jätte fattig och bjuder mig på det mesta,

• Lykka

shwS: ja, Wikipedia är ju såååå tillförlitligt!

• Anonym (provocerad)

- jag blir fruktansvärd provocerad när jag ser folk som kör runt med sina barn i baksätet utan bilbarnstolar eller ibland ens bälte. Ofta är detta invandrare.

-jag blir även fullkomligt illamående när jag ser gravida som röker. Ca 300 bebisar dör i sina mammors magar varje år, och jag är så elak så jag hoppas att det ska vara en rökare som drabbas nästa gång.

Jag har förlorat ett barn sent i graviditeten trots att jag varken rökte, drack en endaste droppe alkohol eller utsatte mig för något annat skadligt. Vårt barn dog ändå. Och så finns det puckon som röker trots att det ökar risken för t.ex. moderkaksavlossning rejält.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!