• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (*never ever*)

Jag kommer aldrig erkänna att....

Jag varit otrogen flera ggr
    att jag snott alkohol från min mormor.
    att jag tagit pengar av min morfars börs efter att han dött!
     att jag tänder massor på poliser ( har svårt att inte göra så dom kommer till mig)
     att jag spelat full i vuxen ålder för att få sova i fyllecell
     att jag snott leksaker från M`cdonalds då jag jobbade där!
      att jag i fyllan kissar i en skurhink  i förråd på Mcdonalds
      att jag  ljuger om min ålder på krogen
      att jag har kastat ut 2 katter mitt i vintern för att dom kissade inne!
      att jag har badat i fontänen i parken där alla a-lagar pissar
      att jag spelat att jag svimmat/varit medvetslös för att jag tkr om då jag blir ompysslad av läkare osv..

• Anonym (nöjd)
    Anonym skrev 2011-04-05 12:48:19 följande:
    Jisses vad många av er är äckliga......Kräks
    Håller med...tänker på fisar och omoget beteende som missunsamhet och svartsjuka.. tonårsnivå på det.

En sak till jag aldrig kommer berätta: 

På studerandetiden så var vi ofta på en studentpub. För mkt billig öl, en kompis nya kille bjöd  upp mig och dansade utmanande med mig. Sedan drog han in mig bakom baren i ett rum och försökte kyssa mig. Jag sade " jag är kompis med din nya flickvän så det här går inte". Full som jag var och även tänd på honom så lät jag mig övertalas. Vi kysstes och hade sex på golvet.

Sedan gick vi ut till baren igen och där var hans nya flickvän, min kompis.

Detta var många många år sedan. De är fort tillsammans och han och jag har dyrt och heligt lovat att aldrig avslöja det där heta mötet för någon som känner oss!  
  • Anonym (Hemska jag !)

Ahh kom mer på en gång.

att jag  under några veckors tid slutade med p-piller för att kunna bli gravid.
    Men kunde inte ara så elak mot min sambo !

Att jag använder lösögonfransar, får jätte ofta komplimanger om att dom är så långa och fina, separerade och fylliiga mm. Tipsar oftast om dom SÄMSTA mascarorna som finns att köpa !

Att jag snvänder bröstinlägg för att få större fylligare bröst.

Att jag tvättar händerna väldigt sällan efter att jag har kissat.

• Anonym (svin)

Oj vad många elaka människor det finns. Önskar fler människor vore som mig. Ärliga.

• Terese f
    Anonym (I) skrev 2011-04-05 13:15:45 följande:
    Att många barn är grymt fula
    Speciellt barn som föds utan hår och sen går skalliga i flera månader, sånna barn e så grymt fula så de finns inte
    Min dotter är det vackraste som finns trots att hon inte haft hår förns nu!
  • Anonym (Fd Fatso)
    Terese f skrev 2011-04-05 13:53:41 följande:
    I dina ögon ja, men vad tycker vi andra?

Mammor erkänner SÄLLAN (läs typ aldrig) att just deras ungar är skitfula...
  • Anonym
    Terese f skrev 2011-04-05 13:53:41 följande:
  • Anonym
    Anonym (Fd Fatso) skrev 2011-04-05 13:56:17 följande:
    I dina ögon ja, men vad tycker vi andra?

Mammor erkänner SÄLLAN (läs typ aldrig) att just deras ungar är skitfula...
    På det temat: Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att min dotter inte är så söt. Jag älskar henne och för MIG är hon världens finaste men rent objektivt är hon inte vacker.
  • Anonym (Fd Fatso)
    Anonym skrev 2011-04-05 13:58:20 följande:
    På det temat: Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker att min dotter inte är så söt. Jag älskar henne och för MIG är hon världens finaste men rent objektivt är hon inte vacker.
    Gillar att du står för att hon faktiskt är allt annat än vacker i andras ögon även om det är just din ögonsten... Starkt jobbat trots att det är anonymt!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!