• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (opsi)

att jag tänder på min mans bästa kompis, han brukar säga att jag är snygg och stirrar ofta, och jag vet inte om jag kan låta bli honom!!!! Han är såååå sexig...

att jag snattat från mitt jobb, fick världens ångest efteråt men gjorde ändå om det.

att jag tycker att det är skitkul att ragga upp okända killar på krogen, brukar säga att jag är singel.

att jag tycker att jag är riktigt jävla snygg.

att jag petar näsan typ jämt och sprättar iväg kusarna.

att jag tycker att en av mina väninnor är äcklig som ligger runt med alla och får sjukdomar hit och dit.

att ett gammalt ex till mig JÄMT försöker ragga upp mig på krogen, och jag ÄLSKAR det!!! Hahaha det var han som lämnade mig och han ångrar sig, men det skiter jag i. Skulle aldrig röra honom igen.

• Anonym

Jag jag kan ligga i timmar och fantisera ihop olika händelseförlopp och bakgrunder för mig själv, att jag får cancer, har amputerat ett ben eller vad som helst för att få vara speciell.

• Anonym (knasfia)

Jag kommer på så mycket jag aldrig kommer erkänna efterhand att jag nästan blir förvånad!!

jag kommer aldrig erkänna att jag skäms lite över min sambo när vi träffar mina vänner för att han fått en liten ölmage på senaste och det är därför jag vill att han ska börja träna.
    Samtidigt som jag inte vill att han ska gå ner eftersom jag är rädd att han kommer lämna mig när han ser bättre ut, det kommer jag inte heller erkänna. 

Jag kommer aldrig erkänna att jag hoppas att min kompis kille är otrogen mot henne igen, bara så att jag kan säga "vad var det jag sa".

• Anonym (Måsen)

Kommer på mer Skrattande

Jag kommer aldrig erkänna...

... att jag inte går ut till lekparken eller sysselsätter min son så pass mycket när vi är hemma som jag kanske borde göra. Tycker det är bra att han har dagis som han får ut det på.

... att varje gång jag ser en asiatkvinna med en svensk man så tänker jag (oavsett ålder på dom) att mannen har "hämtat hem" kvinnan från hennes hemland till Sverige.

... att jag kysste en annan kille i början av mitt och sambons förhållande.

... att jag har haft sex med en fd killkompis som inte min sambo alls tycker om.

... att jag inte unnar någon annan ett roligt liv. Vill ha ett själv men vill inte att någon annan ska ha roligare än mig Tungan ute

• Anonym (Måsen)
    Anonym (yack!) skrev 2011-04-05 14:10:25 följande:
    Tvättar aldrig händerna på toa om det inte typ syns bajs på dom
    Hade springmask tills jag var typ 20 som jag pillade ut med fingret
    Äter mitt snor
    Tänder inte på min fula man
    Tycker mej vara mer intelligent än de flesta
    påpekar ofta fel hos andra som jag själv har

kommer nog mer snart...
    Är du medveten om alla bakterier som kommer på händerna och som faktiskt inte syns? Äckligt att få in bajsbakterierna i munnen och kan ge sjukdomar. Du är förmodligen van vid de äckliga bakterierna så du blir inte sjuk lika lätt längre men andra kan få i sig dom och bli riktigt dåliga! Och hur intelligent är det egentligen? Glad
  • Anonym (provocerad)
    Tr0ust skrev 2011-04-05 13:28:43 följande:
    Det dör är bullshiet! :) Moderkakan kan inte lossna :) Det förklarade en läkare för mig. Sorry! :)
    Googla på moderkaksavlossning så får du se. Ibland lossnar moderkakan innan bebisen är född, sk moderkaksavlossning eller ablatio placenta. Om det är en total avlossning så är det livsfara för bebisen. Jag vet flera som förlorat barn pga det, så sluta säg att det är bullshit! Det kan hända vem som helst, men rökning är en stor riskfaktor och mångdubblar risken för att det ska hända.
  • Anonym (Måsen)

Oj jag kommer ju på ännu mer Tungan ute

Kommer aldrig erkänna...

... att jag i hemlighet tänker på en annan kille som jag träffade lite när jag och sambon hade ett uppehåll. Funderar på hur det hade blivit om det hade blivit vi. Tyvärr så flyttade han utomlands och det var redan bestämt innan vi träffades och snart kommer han komma hem igen och nu har jag blivit tillsammans med sambon igen.

... att jag har haft sex med en kompis man på deras köksbord. Hon vet om ett "oskyldigt fyllehångel" men ingenting mer än så.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 07:27:35 följande:
    Så du är smartare än alla andra med visste inte var hålet satt innan du hade sex? Känns inte som du är så smart ändå du.
    Det får du gärna tro om du vill
  • Anonym

Jag skulle aldrig erkänna att när min sambo åker iväg (han gör det regelbundet) med jobbet, och den tiden han är borta så ligger jag all min lediga tid i sängen och glor på porr och onanerar.

Jag skulle aldrig erkänna att jag fått sånt sjukt sug efter att skaffa barn, trots att vi inte har råd. Jag vill dock förtydliga att jag aldrig skulle lura min sambo till en graviditet.

Jag skulle aldrig erkänna att jag innerst inne vill ha trekanter av båda varianterna, men jag är rädd att min sambo ska tända med på den andra tjejen så jag spelar att jag inte vill.

Jag skulle aldrig erkänna att jag hatar parmiddagar över allt annat, även om jag är vuxen så känns det så tillgjort. Som när man var liten och lekte vuxen...

Angående det där med att se på toapappret när man gjort nr 2, jag gör det för att kolla så att allt står rätt till där. Så man vet att man torkat bort allting och att man inte blöder eller något.

Ps. jag är glad att jag inte är många av era s.k bästa vänner som ni önskar så mkt ont....missfall hit och dit...d.s

• Anonym (#)
    Anonym (yack!) skrev 2011-04-05 14:16:39 följande:
    forts:
    jag gillar inte vår hund och typ räknar ner tills den sannolikt dör
    Men åh, stackars hund! Varför försöker du inte ge den till någon som kan ge den kärlek? Det är ett liv det är frågan om, inte en jävla vas eller liknande.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!