• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (#)
    Anonym (Måsen) skrev 2011-04-05 14:32:48 följande:
    ... att varje gång jag ser en asiatkvinna med en svensk man så tänker jag (oavsett ålder på dom) att mannen har "hämtat hem" kvinnan från hennes hemland till Sverige.
  • Anonym (.)
    Anonym skrev 2011-04-05 14:40:15 följande:
    ...Ps. jag är glad att jag inte är många av era s.k bästa vänner som ni önskar så mkt ont....missfall hit och dit...d.s
    Det kanske du är!
  • Anonym

En del ungar väcker äckel i mig! Såna där ungar som har läskiga superdryga eller socialt missanpassade föräldrar, ungar som får göra tamejfan som de vill och knackar på vår dörr klockan 20 på vardagkvällar och kör Bus eller godis (eller pengar!) fastän det är mars... ungar som man, så fort de öppnar dörren bara skulle vilja räcka ut tungan åt, på ett mycket ovuxet sätt... Såna ungar som bara är störiga... eller som man ogillar helt uitan anledning.

Men... eftersom jag är svensk och eftersom jag vet att just de här ungarna behöver all vänlighet och ödmjukhet som bara kan tänkas, så gör jag precis tvärtom, är supertrevlig och bjuder på glass... och det gör mig ännu mer förbannad. Att jag är så flat.

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna för en endaste person att jag använt mig av elvispen för att onanera. Fasen vad SKÖNT det var! Helt chockad! Fick tipset här på FL faktiskt

• Anonym (Knäpp?)

Kan också säga att jag aldrig skulle erkänna att jag går runt och säger mitt ex namn tyst hemma flera gånger per dag. Vet ej varför jag gör detta.

• Anonym (Mig!)

Att mitt x´s fru vill ha en dotter, men mitt x vill inte ha fler barn.
    Dom har två söner sen innan.
    Dessutom gottar jag mig i att hon får dra hela lasset själv den egoistiska jävla idioten.

• Anonym

Anser att de som kör femminutersmetoden misshandlar sina barn. Jag erkänner öppet att jag inte gillar metoden men inte att jag anser den vara misshandel.

• Anonym
    Tr0ust skrev 2011-04-05 13:38:50 följande:
    Fortfarande så kan den INTE LOSSNA PGA RÖKNING!
    kanske inte pg AV rökning, men rökning bidrar garanterat till det!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 14:50:05 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna för en endaste person att jag använt mig av elvispen för att onanera. Fasen vad SKÖNT det var! Helt chockad! Fick tipset här på FL faktiskt
    Shit! Det var en udda attrapp...
  • Anonym
    Anonym (.) skrev 2011-04-05 14:48:29 följande:
    Det kanske du är!
    Haha ja, det har du rätt i. Hoppas inte det menar jag. ;)
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!