• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (nickan)
    Anonym (I) skrev 2011-04-05 13:15:45 följande:
    Att många barn är grymt fula
    Speciellt barn som föds utan hår och sen går skalliga i flera månader, sånna barn e så grymt fula så de finns inte
    Haha, jag är tvärtom :D. Tycker det ser löjligt ut med långt, tjockt hår på småbarn. Alla i min familj vet det men inga kompisar för vem vet vilka ungar de kommer trycka ut i framtiden.
  • Anonym (återkommer)
    Anonym skrev 2011-04-05 11:40:27 följande:
    Förlåt att jag är OT nu men jag bara måste fråga vad folk menar med "luktar på sina egna fisar"? Jag menar man kan ju inte precis ta tag i fisen och lukta på den :P Eller menar ni att "normala" människor alltid håller för näsan tills lukten försvunnit? Haha

- Jag kommer aldrig erkänna att jag hellre skulle ligga hemma på soffan varje dag än att jobba och att jag varje dag funderar på hur jag ska kunna slippa jobba i framtiden och ändå bli rik.

- Jag kommer aldrig erkänna att jag vägde nästan 100 kg strax innan jag födde min dotter. Alla vet att jag nästan dubblade min vikt under graviditeten men jag skulle aldrig erkänna hur mycket jag faktiskt var uppe i.

- Jag kommer aldrig erkänna att jag är besviken för att mina föräldrar inte lägger sig i att jag och min syster är osams, jag vill att de ska ta mitt parti och få henne att skärpa till sig.
    Hahahah
  • Terese f
    Anonym (Fd Fatso) skrev 2011-04-05 13:56:17 följande:
    I dina ögon ja, men vad tycker vi andra?

Mammor erkänner SÄLLAN (läs typ aldrig) att just deras ungar är skitfula...
    KANSKE för att alla mammor tycker att just sina barn är de vackraste?
  • Terese f
    Terese f skrev 2011-04-05 14:06:03 följande:
    KANSKE för att alla mammor tycker att just sina barn är de vackraste?
    okej tydligen inte alla då men de allra flesta.
  • Anonym

Skulle aldrig erkänna att jag kommit underfund med en del saker om mig själv. Saker som jag inte trodde om mig själv liksom, men som klarnat nu på senaste tiden:

- Jag ser ner på föräldrar som straffar sina barn genom t ex en skämspall/skämshörna eller utebliven mat eller såna som t ex låter sina barn gå och lägga sig som straff.

- Jag ser ner på rökare, speciellt rökande föräldrar

- Jag var tillsammans med mitt ex endast för att jag inte vågade vara ensam, alternativt gå tillbaka till killen jag hade innan honom. Jag var alltså med honom endast för att "ha" en pojkvän, inget annat. Jag tände inte på honom, tyckte han hade äcklig andedräkt, tråååkiga intressen, dum styvfarsa och låg intelligensnivå. Kanske tyckte han samma om mig, det är nästan så jag hoppas det. Det här dåliga samvetet är inte att leka med.

- Jag tycker att min brors flickvän beter sig dåligt mot honom. Men jag säger inget med rädsla för att "lägga mig i".

- Jag har ett stort behov av att vara sedd som "snäll" och "trevlig" och "snygg". Mår mycket dåligt om nån gång tycker nåt annat och blir stressad som fan och försöker jobba mig upp till någon av dessa tre ovanstående "nivåer".

- Jag tycker att en av mina kusiner är riktigt blåst. Och misstänker att hennes barn har nån slags social störning. Dessutom är ena barnet riktigt riktigt ful. Jag tycker att barn oftast har NÅT som är charmigt, men inte denna... Nix...  Men än har jag inte sagt nåt. Trots att samma kusin gäääärna kritiserar andra släktingar och deras barn.

• Anonym (Måsen)

Jag skulle aldrig erkänna...

... att jag ogillar invandrare mer än jag vill erkänna. Jag tycker också att många invandrare luktar illa. Enligt mig är det fler invandrarbarn än svenskar som går bananas i affärer och är ouppfostrade. Det är oftast dom som slåss och skriker en massa fula saker till andra barnen på öppna förskolan också.

... att en av mina kompisars barn var JÄTTEFUL under sitt första levnadsår. Försökte verkligen hitta något sött på den ungen men det gick inte. Idag är barnet runt två och ett halvt år och har i alla fall någonting i utseendet som är sött, men det ser fortfarande lite konstig ut.

... att jag tycker att samma mamma som till ovanstående barn inte tänker på sitt barns bästa när den serverar sitt redan överviktiga barn en jättestor kaloririk tallrik med mat och hur mycket saft och dricka som helst varje dag.

... att jag ser ner lite på en kompis när hon har försökt att bli gravid i ett års tid men slutar inte röka. Sen blir hon gravid men förlorar barnet i v 30 (i komplikationer som mycket väl kan vara rökningen som är orsaken) och nu försöker igen att bli gravid men fortfarande röker som en skorsten!

... att min sambos kropp har förfallit lite och att jag inte tycker att han är lika snygg som han en gång varit. Men han har fina ögon och fin personlighet och jag tror att han kan få tillbaka sin fina kropp i framtiden.

... att mitt första barn var en sötare bebis än min andra, trots att båda barnen är väldigt söta.

... att jag inte alls tycker om min sambos brors fru. Hon är jobbig, har konstiga åsikter och ser ner på andra hela tiden.

... att jag ljög en massa under min uppväxt för att få folks uppmärksamhet.

... att jag ibland önskar att jag kunde få en sjukdom som jag sedan överlever från för att folk ska tycka lite synd om mig.

... att jag hatar vissa personer i min familj. Ser dom inte alls som min familj längre. Och att jag älskar min sambos familj och önskar att min egen kunde vara lite mer som dom.

... att min mamma dör för att jag skulle kunna få ut något av arvet. Hon är manipulativ skata, tyvärr skulle det vara synd om mina syskon som skulle förlora sin mamma om det hände.

... att jag under mina graviditeter klagat lite mer än vad jag behövt inför min sambo för att jag tyckte om när han tog hand om mig en massa och gjorde en massa för mig. Ska försöka skärpa mig nu när jag inte är gravid längre.

• Anonym (yack!)

Tvättar aldrig händerna på toa om det inte typ syns bajs på dom
    Hade springmask tills jag var typ 20 som jag pillade ut med fingret
    Äter mitt snor
    Tänder inte på min fula man
    Tycker mej vara mer intelligent än de flesta
    påpekar ofta fel hos andra som jag själv har

kommer nog mer snart...

• Anonym
    Citat: Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Detta gör jag oxå, ofta dessutom....
  • Anonym (yack!)

forts:
    jag gillar inte vår hund och typ räknar ner tills den sannolikt dör
    tycker att dotterns bästis som alltid ränner här är ointelligent och fet och försöker få dottern att leka med nån annan

• Anonym (S)

Jag kommer aldrig erkänna en hel del, här kommer bara en del.

Jag är databeroende, när internet slutade funka i 2 dagar blev jag galen och ville dö.

Jag ljuger för släkt och alla andra förutom familj, bästa vännerna om vad jag gör.
    Sagt att jag studerar men har inte gjort något på long time. vill inte och kommer bli ännu mer deprimerad när föräldrarna inte ger mig något annat val än att ta tag i mitt liv.

Jag är avundsjuk på alla runt omkring mig som det går bra för, kompisar, syskon.
    Speciellt alla som bildar familj. Visar det inte förstås.

Jag önskar att någon naturkatastrof ska ske eller att något sjukt farligt virus kommer som gör att alla människor måste fly, försöka överleva och ta hand om varandra, och att detta ska pågå i flera veckor eller månader innan allt blir som vanligt.  ( Inte så flera tusen dör dock.)  Ni  förstår nog om ni sett såna filmer.

Om jag kunde skulle jag ta megastort lån och ta körkort, sen dra iväg på en lång jorden runt resa och efter det chilla i typ Hawaii. Även fast jag vet att jag inte kan betala tillbaka allt under min livstid.

Osv... såna här saker skulle jag aldrig berätta för någon för då skulle jag nog ses som sjuk.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!