• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (S)
    Anonym skrev 2011-04-05 15:08:36 följande:
    Skulle aldrig erkänna att.... 

....jag tänder på hårdporr/våldtäktsporr..... 
    Me to! Bara killarna ser okej/bra ut.
  • Anonym (knasfia)

Jag kommer aldrig erkänna att jag och min sambo har haft sex i hans mammas soffa och i hennes säng samt använt ett av hennes köksredskap till att leka med!!

• Anonym

Jag skulle aldrig någonsin erkänna att jag egentligen tycker att SD har rätt vad gäller invandringen.

• EruGoEller
    Anonym (förskollärare) skrev 2011-04-05 15:09:59 följande:
    Skulle nog aldrig erkänna högt (eller få lov att erkänna) för någon förälder att jag anser och till och med anser mig veta att det är barnmisshandel att ha sina barn på förskolan mer än 40 timmar i veckan. Tycker så sjukt synd om de barnen, de är så himla trötta, överstressade och får för lite tid med sina föräldrar. Ensamstående borde få någonslags hjälp av kommunen för att kunna minska på tiden och övriga föräldrar borde skämmas.

Ska tilläggas att jag arbetar som förskollärare och att majoriteten, ja näst intill samtliga av alla kollegor på alla förskolor och kommuner jag har arbetat i tycker det samma.
    Kan du redovisa forskning som stödjer detta uttalande att det är likstält med barnmisshandel?
    Som fack-person borde du kunna det.
  • EruGoEller
    Dorian Ertymexx skrev 2011-04-05 15:17:14 följande:
    ...att jag ibland tappat förtroendet för mänskligheten och framtiden. Att jag ser så mycket dumhet, fördomar, hat och okunskap, ovilja att ändra sig fast hela världen beror på det, att jag har svårt att tro att nästa generation har något att se fram emot annat än krig, hat och till slut en kvalfylld död.
    håller delvis med..finns för många korkade människor ute i världen.

Man önskar de alla skulle inse värdet av livet och att de då skulle vara mindre ego.... 
  • Anonym

Att jag snor mat och andra saker för flera tusen.. Fast jag har råd att handla alltDemon

Att jag legat med min killes bästa vän..

• EruGoEller
    Moderator skrev 2011-04-05 15:41:17 följande:
    Tråden flyttas. Det kommer inte vara möjligt att skriva anonymt.
    /Moderator
    varför då?
  • Kokomo

Haha, låt mig gissa att tråden dör nu.

• oOoKärlekoOo

Pust, så synd på en så rolig tråd....

Barn skall aktas, respekteras och lyssnas på!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!