• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym
    Anonym (jag är normal ) skrev 2011-04-05 16:20:39 följande:
    Jag kommer aldrig att erkänna min verkliga iq inför vänner eftersom det skrämmer bort dem
    Det säger mer om din syn på dina vänner, än vad det säger om dina vänner...
  • Anonym (Måsen)

Jag kommer aldrig erkänna för min sambo att jag tycker att jag är en bättre mamma än vad han är pappa (trots att han är en helt ok pappa).

• Anonym (jag är normal:-D)
    Anonym skrev 2011-04-05 16:22:42 följande:
    Det säger mer om din syn på dina vänner, än vad det säger om dina vänner...
    Tyvärr inte. Jag älskar dem precis som de är även i denna fråga. Tyvärr skrämmer min höga iq människor, drar fram fula sidor hos andra typ "ja ja, hon må ha hög iq men bla bla bla är hon så dålig på"
  • Anonym (snor)

skulle aldrig erkänna att jag petar näsan och smetar dem lite överallt, ofta under bord och sånt.
    skulle aldrig heller erkänna att det inte alls var genom en olyckshändelse vår dotter kom till, utan hon var väldigt välplanerad, från min sida. Skäms inget alls över det och skulle göra det igen om jag kände för det.

• Anonym
    Anonym (jag är normal ) skrev 2011-04-05 16:24:56 följande:
    Tyvärr inte. Jag älskar dem precis som de är även i denna fråga. Tyvärr skrämmer min höga iq människor, drar fram fula sidor hos andra typ "ja ja, hon må ha hög iq men bla bla bla är hon så dålig på"
    Min äldsta, närmsta och bästa vän är med i mensa, hon tillhör en av de övre procentilerna. Jag hör henne ibland säga att hon undviker diskussioner för att hon inte pallar. Hon måste hela tiden ta omvägar (hon anser det vara omvägar) för att förklara sådant som för henne egentligen bara behöver förklaras med tre ord. Det känner jag igen... 

MEN, hon undviker inte att berätta om sin iq eftersom hon vet att hennes vänner aldrig skulle döma/kategorisera/avundas henne för det...  
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-05 16:29:13 följande:
    Min äldsta, närmsta och bästa vän är med i mensa, hon tillhör en av de övre procentilerna. Jag hör henne ibland säga att hon undviker diskussioner för att hon inte pallar. Hon måste hela tiden ta omvägar (hon anser det vara omvägar) för att förklara sådant som för henne egentligen bara behöver förklaras med tre ord. Det känner jag igen... 

MEN, hon undviker inte att berätta om sin iq eftersom hon vet att hennes vänner aldrig skulle döma/kategorisera/avundas henne för det...  
    SORRY! Det blev lite OT... sorry
  • Anonym (molnigt76)

Jag skulle aldrig erkänna för min man att jag har haft sex med flera i vår bekantskapskrets som vi umgås med.
    Observera att detta var dock innan vi träffades så det är ingen otrohet inblandad!

Såg att någon skrivit lite längre upp att hon var trött på sin gnällige, gravida kompis. Då är vi två!
    Jag har bara lust att säga, bit ihop för i helvete det ÄR jobbigt att vara gravid men ingen annan klagar!!
    Hur ska det bli när ungen kommer ut, tror människan att man får MER sömn då!?

Sen skulle jag aldrig erkänna att jag inte tycker ett dugg synd om såna som satt sig i skuld hos kronofogden, som man bäddar får man ligga.

• Anonym (:D)
    Anonym (jag är normal ) skrev 2011-04-05 16:24:56 följande:
    Samma här, så fort jag nämner för någon min IQ så får man höra "ja men de med hög IQ brukar ju vara dåliga på det och det och det...". Jaha.. och? Wtf?
  • Anonym ((>*_*)>)

Jag skulle aldrig erkänna...

-att jag äcklas riktigt mycket av förhud, och det gäller inte bara västmänniskor för det är stor procent nere i öst som inte heller blir omskurna . Urk!

-att jag är rädd för tjocka människor & för utvecklingsstörda. Tycker bara det är så creepy!

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!