• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna för min man att jag lätt skulle kunna leva utan sex, dock så onanerar jag gärna. Det har inte med honom att göra, jag gillar inte sex bara.

• Anonym (jag är normal:-D)
    Anonym (:D) skrev 2011-04-05 16:35:17 följande:
    Samma här, så fort jag nämner för någon min IQ så får man höra "ja men de med hög IQ brukar ju vara dåliga på det och det och det...". Jaha.. och? Wtf?
    Precis. Jag är inte duktig på allt, verkligen inte. Men jag är stolt över att jag har lätt för att lära och jag förstår inte varför många känner ett behov av att nästan per automatik då måste hitta något negativt.
  • Anonym (jag är normal:-D)
    Anonym skrev 2011-04-05 16:29:13 följande:
    Min äldsta, närmsta och bästa vän är med i mensa, hon tillhör en av de övre procentilerna. Jag hör henne ibland säga att hon undviker diskussioner för att hon inte pallar. Hon måste hela tiden ta omvägar (hon anser det vara omvägar) för att förklara sådant som för henne egentligen bara behöver förklaras med tre ord. Det känner jag igen... 

MEN, hon undviker inte att berätta om sin iq eftersom hon vet att hennes vänner aldrig skulle döma/kategorisera/avundas henne för det...  
    Det känns verkligen som omvägar.

Det finns inga perfekta vänner. Och sen finns det oftast ingen anledning att nämna iq-poäng ändå annat om det kommer upp i en diskussion för annars låter det bara som skryt och skryt är inget positivt i Sverige
  • Anonym (relativt smart)

Skulle aldrig erkänna (annat än inför min sambo) hur svårt jag har för osmarta (tröga) människor. Är nog ingen slump att jag alltid hamnar ihop med pluggisarna i skolan, men jag ser verkligen ner på människor som verkar vara tröga. Högst subjetiv bedömning och oftast säkert inte alls rättvis slutsats, men så är det tyvärr...

Erkänner inte heller att jag petar i näsan, och är lite halväckligt sparsam med mensskydd ibland (riktigt äckligt tom om man tänker på det...).

• Anonym (:-))
    Anonym skrev 2011-04-05 16:15:57 följande:
    Jag njuter av jag skrivit betydligt  högre på högskoleprovet än min man. Och högre än min svåger som är ingenjör-nånting. Och min svägerska skulle inte ha en chans mot mig.  Över huvud taget njuter jag av att gå omkring och vara smart... Det är jätteegoistiskt och fånigt och ingen bryr sig egentligen... men det roar mig...
    måste bara säga att vissa smarta människor framstår som korkade bland vanligt folk!
  • Anonym (blåst)

Jag kommer aldrig att erkänna hur låga tankar jag har om mina medmänniskor...  
    Jag har lite svårt för personer som är "normalintelligenta" de förstår så väldigt lite, men jag har inget direkt emot det, många har andra egenskaper som är värdefulla. Jag har ännu svårare för personer som tror att de är väldigt intelligenta, men i själva verket är väldigt duktiga på en eller ett par saker, och saknar en bredare förmåga. Den andra sorten där innebär att enbart min man och mina bästa vän vet vilken nivå jag ligger på. De känner inte till min IQ, men de är jämbördiga, och det märks skillnad. Jag presenterar mig alltid med samma titel som mina anställda har, (om någon nu promt ska fråga vad jag jobbar med) och irriterar sen ihjäl mig på folk som automatiskt drar slutsatsen att jag är rätt spånig. Tycker det säger bra mycket mer om dem än om mig.

• EFI
    Rondellen skrev 2011-04-05 09:29:25 följande:
    Hej vännen.
    En mening kan aldrig börjas med "och". Snitt-IQ skrivs med bindestreck, annars blir "snitt" ett adjektiv och meningen förlorar betydelse. Egentligen är det mest OK att skriva "genomsnittlig IQ".

Förövrigt skulle jag gärna vilja ha källa på ditt påstående att folk från Afrika har en genomsnittlig IQ på 70. Jag utgår ifrån att du, som representant för den vita överlägsna rasen, aldrig skulle gripa fakta ur luften för att styrka ett dåligt underbyggt argument? Du har väl fog för det du säger?
    Då har du verkligen inte hängt med i den språkliga utvecklingen de senaste 30 åren. Det går alldeles utmärkt numera att börja en mening med OCH, och journalister gör det dagligen.
    Apple user since 1987
  • Anonym (:D)
    Anonym ( ) skrev 2011-04-05 16:58:06 följande:
    måste bara säga att vissa smarta människor framstår som korkade bland vanligt folk!

Hur man framstår har inget med intelligens att göra, utan social kompetens. Man kan "framstå" som en sak men vara en helt annan.

Nu tycker jag dock alla börjar gå rejält OT Tungan ute

• Anonym (026)
    Anonym (jag är normal ) skrev 2011-04-05 16:24:56 följande:
    Tyvärr inte. Jag älskar dem precis som de är även i denna fråga. Tyvärr skrämmer min höga iq människor, drar fram fula sidor hos andra typ "ja ja, hon må ha hög iq men bla bla bla är hon så dålig på"
    Är tyvärr väldigt sant.
    Jag har aldrig ljugit om min iq, men jag håller tyst om den såvida jag inte direkt tillfrågas. Det är helt sjukt vilka fördomar och förutfattade meningar folk plockar fram om dom får veta att man har iq över medel.
  • Anonym

- Skulle aldrig erkänna för min sambo att tjejen som jag just tagit upp vänskapen med igen efter 6 år är den tjej jag hade sex med när jag var 21, det skulle vara så fruktansvärt onödigt eftersom vi är skitbra kompisar och inte ett dugg intresserade av att ha sex med varandra.
    - Att jag petar mig i näsan och stoppar fingret i munnen. Äcklas samtidigt som jag njuter av att inte en jävel vet om det.
    - Att jag plockar hårstrån från hakan och halsen och rakar överläppen
    - Skulle heller aldrig erkänna för min sambo att jag använt skruvmejselns handtag som buttplugg när jag onanerat
    - Att jag luktar på mina egna fisar ibland

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!