Inlägg från: Anonym (brakskiten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (brakskiten)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

...att jag är en hejare på att lägga av riktiga BRAK-fisar!! Dessutom garva åt dem som låter riktigt högt/roligt! *hahaha* Tänk att det kan låta så kul av fisar!
    Skenet bedrar om man säger så... Jag är en klassisk "snygg", mycket vårdad och balanserad kvinna. Det är INGEN som skulle tro detta om mig; jag LOVAR! *garvar* SÅ otippat!

Tur att min man har samma humor, men han vart BRA nog så överraskad när jag "släppte" på spärrarna kan jag säga... Inga smultronfisar här inte! *hehe*

Sitter här och fnissar åt mig själv nu....

• Anonym (brakskiten)
    Anonym (ännu en skit) skrev 2011-04-05 11:18:31 följande:
    Här kommer en brakskitare till.

Jag kan garva i evigheter åt mina egna fisar. Och det vet nog ingen förutom min make om.

Han blev bra paff att en liten tjej som jag kan spraka som en nyårssmällare.

Klassikern hemma är:

Klart bakåt? Skott KOMMER !!!!!!!!!!!!!!!!
    *GAPSKRATTAR!!!!*

Min man blev nog också rätt paff; även jag är av den "spädare" typen. Dock inte när det kommer till fisar som sagt.... Vi "firar nyår" ganska ofta här hemma med "smällare" av olika slag *haha*

Måste nog säga att den långdragna fisen som låter som en enda lång ton (fast den kan gå lite upp och lite ner i tonläget ibland) nog är snäppet roligare än en hög en; det blir på något vis lite orkester över en sådan... *hehe*

"Klart bakåt? Skott KOMMER!!!!" *viker mig av skratt*
  • Anonym (brakskiten)
    Anonym (Djävulen) skrev 2011-04-05 11:32:33 följande:
    har ni testat att släppa en "smällare" då ni sitter på en såndär stor gym-boll? gjorde det en gång i misstag o fisen ekade i gym-bollen !
    Men HJÄÄÄÄLP!!!! *HAHAHAHAHA* *ligger på golvet och skrattar nu*

Den har jag inte testat, men kan mycket väl tänka mig hur det låter.... *asgarv* Kan du inte lägga ut en film på youtube om det??
  • Anonym (brakskiten)
    Anonym (Is) skrev 2011-04-28 09:52:22 följande:
    Att jag tycker att dem som skriver på sin blogg att de fått mens och att de tycker det är såå jobbigt måste ha en skruv lös. Vem vill veta att de har mens och gnäller om det? Nog finns det väl bättre saker att skriva om!?
    Det är nästan snäppet värre när de lägger ut det på Facebook; då "måste" man läsa det vare sig man vill eller inte. Man loggar ju inte in på Facebook för att läsa om andras mensvärk direkt.....
  • Anonym (brakskiten)

">

Hennes garv är ju OBETALBART

Ledsen att jag vart OT, men tråkigt att sitta här och garva själv
  • Anonym (brakskiten)
    Anonym skrev 2011-05-01 20:22:12 följande:
    Kommer aldrig erkänna att...

Jag vantrivs med mitt liv. Dåligt jobb, oförstående man, ingen att prata med.  
    Vara mamma är riktigt tråkigt och jag har ogillat det från första stund.
    Jag är så otroligt ineffektiv.
    Jag är avundsjuk på nästan alla människor. 
    Jag vart verkligen ledsen över det du skriver....
    Det finns SÅ många människor som känner sig så ensamma; den värsta ensamheten är dessutom att känna sig ensam i en tvåsamhet...

Har du verkligen ingen du kan prata med...? Ingen du kan ringa....? Har du syskon/övrig familj som du har kontakt med..?

Ville bara skriva några rader till dig. Inte för att jag kan hjälpa dig med dem, men....

Kram till dig!
  • Anonym (brakskiten)
    Anonym (äckel) skrev 2011-05-03 03:24:37 följande:
    Vadå värsta ensamheten att känna sig ensam i tvåsamhet? Jag skulle mycket hellre leva med en vuxen människa till som jag kan prata om trivialiteter med, än alltid bara vara ensam vuxen och bara ha mina barn att prata med. Eller än att vara totalt ensam och inte ha någon alls att prata med.

Det erkänner jag aldrig för människor jag träffar, att jag inte har några vänner.
    Då jag själv kännt mig totalt ensam i ett äktenskap/partnerskap, så föredrar jag hellre att leva ensam. Då har jag åtminstone valt att vara ensam genom att lämna någon jag ändå bara lever ett parallellt liv med... Jag baserar det endast på mina egna erfarenheter, men de kan ju naturligtvis upplevas olika. Kan ju dock bara uttala mig utifrån mitt perspektiv.

Så upplevde i alla fall jag det. Var inte alls meningen att göra dig upprörd (?) på något sätt med mitt uttalande...? Ville bara skriva några rader till Anonym inlägg 1740, då jag vart lite illa berörd av det hon skrev; jag känner med henne.
  • Anonym (brakskiten)
    Anonym (hemskt) skrev 2011-05-08 07:39:58 följande:
    Vilka som gick in på chefens rum och släppte en brakare.
    *hehe* Den har jag aldrig provat....
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!