Inlägg från: Anonym (#) |Visa alla inlägg
  • Anonym (#)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (sex o sånt) skrev 2011-04-05 08:35:41 följande:
    Kanske skulle ändra nick till "Nymfo" istället? ))
    Eller ett sjukligt bekräftelsebehov som gör att man förstår att det är svårt för hennes man att bekräfta och visa kärlek tillräckligt..
  • Anonym (#)

* Att jag skulle göra abort om jag blev gravid nu trots att vi ska börja i juli.
    * Att jag håller med SD i vissa frågor (skulle dock aldrig rösta på dem).
    * Slänger snorkråkor på golvet (fy vad äckligt..)
    * Dricker ibland från juicepaketet när det inte finns några rena glas i skåpet.

• Anonym (#)
    Anonym (what the......) skrev 2011-04-05 08:50:55 följande:
    Nä dom anpassas. Varför antar du att testen är för västvärlden?
    Olika kulturer/folk utvecklar olika förmågor beroende på hur man lever. Visst finns det många i t.ex. afrika som lever mer likt oss men många gör det inte och de har antagligen inte de utvecklade förmågor som vi drillas hela vår uppväxt för att få.
    Kan inte erinra mig om att jag har hört om något intelligenstest som har anpassats...men jag tar gärna emot namn på ett test som har gjort det, för att lära mig!
  • Anonym (#)
    Anonym (yack!) skrev 2011-04-05 14:16:39 följande:
    forts:
    jag gillar inte vår hund och typ räknar ner tills den sannolikt dör
    Men åh, stackars hund! Varför försöker du inte ge den till någon som kan ge den kärlek? Det är ett liv det är frågan om, inte en jävla vas eller liknande.
  • Anonym (#)
    Anonym (Måsen) skrev 2011-04-05 14:32:48 följande:
    ... att varje gång jag ser en asiatkvinna med en svensk man så tänker jag (oavsett ålder på dom) att mannen har "hämtat hem" kvinnan från hennes hemland till Sverige.
  • Anonym (#)
    Anonym skrev 2011-04-06 09:27:34 följande:
    Anledningen till att jag inte söker hjälp är att jag har svårt att se hur jag skulle kunna må bättre. Går det verkligen att fixa kronisk total glädjelöshet?
    Ja, det finns hjälp att få och du kan absolut må bättre. Om jag var du skulle jag ringa om hjälp redan idag..
  • Anonym (#)
    Anonym (hehe) skrev 2011-08-24 21:14:37 följande:
    * Vinkar* Här är jag :D 
    Men tror du inte att din sambo blir skitarg för att han inte fått vara med och längta och ställa in sig på att det kommer ett barn in i familjen? Nej, fan vad taskigt.
  • Anonym (#)

Hehe: Hur har det gått? Det måste ju ha varit bf vid det här laget?

• Anonym (#)
    Anonym (hehe) skrev 2011-10-06 13:11:33 följande:
    Jajjemen! Vi fick en underbar liten tös för två veckor sedan:) Väckte sambon när vattnet gått och sa att det var dags att bli pappa. Han förstod ingenting och jag försökte berätta så gott det gickför en något förvirrad karl. Summa summarum blev att han blev superglad och grät när hon föddes :) Han blev positivt överraskad av min hemlighet men nästa gång(?) ville han veta i tid sa han :)
    GRATTIS!!!
    Vilken supersambo du har. Min hade nog blivit skitförbannad .
    Måste ha varit superkaos där i hans hjärna ett tag och för dig som skulle berätta när vattnet gått och ni skulle åka in.
  • Anonym (#)

Usch, vill egentligen inte skriva allt detta men nu gör jag det... Min man vet om och säkert min familj också men inga andra.

* Tycker synd om religiösa, anser att de saknat något och är lite vilse/lättmanipulerade.
    * Ser ner på folk som röker.
    * Tycker att personer som har missbrukande eller kriminella partners är svaga och jag tycker synd om dem.
    * Jag ser ner på människor som är otrogna.
    * Jag ser prestige i att föda naturligt DOCK gäller främst för egen del. Jag kommer känna mig dålig om jag får KS trots att jag vill ha det om det behövs så att barnet inte blir skadat.
    * Jag avskyr porr men ändå kan jag bli tänd av det om jag någon gång har råkat få upp en länk, till och med på tjejsex. Det skulle jag aldrig erkänna för någon, inte ens min man.
    * Jag tycker att det är viktigt att vi har bättre ekonomi än båda våra syskon, trots att vi är yngre.
    * Jag petar i näsan, ibland har jag gjort det på natten och slängt iväg en kråka. Usch!
    * Jag tycker att jag ser jävligt bra ut, bättre än de flesta. Kan dock bli avundsjuk när jag ser någon som ser lika bra ut eller som är smalare och ser bra ut.

• Anonym (#)
    Anonym skrev 2012-06-13 21:30:21 följande:
    Jag kommer aldrig erkänna att vi saknar lån på vårt hus utan gnäller glatt med när alla omkring oss pratar om hur jobbigt det är med räntor och amorteringar och hur dyrt det är att bo i hus. 
    Haha, det gör vi med!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!