Jag kommer aldrig erkänna!!!!
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
* Att jag skulle göra abort om jag blev gravid nu trots att vi ska börja i juli.
* Att jag håller med SD i vissa frågor (skulle dock aldrig rösta på dem).
* Slänger snorkråkor på golvet (fy vad äckligt..)
* Dricker ibland från juicepaketet när det inte finns några rena glas i skåpet.
Hehe: Hur har det gått? Det måste ju ha varit bf vid det här laget?
Usch, vill egentligen inte skriva allt detta men nu gör jag det... Min man vet om och säkert min familj också men inga andra.
* Tycker synd om religiösa, anser att de saknat något och är lite vilse/lättmanipulerade.
* Ser ner på folk som röker.
* Tycker att personer som har missbrukande eller kriminella partners är svaga och jag tycker synd om dem.
* Jag ser ner på människor som är otrogna.
* Jag ser prestige i att föda naturligt DOCK gäller främst för egen del. Jag kommer känna mig dålig om jag får KS trots att jag vill ha det om det behövs så att barnet inte blir skadat.
* Jag avskyr porr men ändå kan jag bli tänd av det om jag någon gång har råkat få upp en länk, till och med på tjejsex. Det skulle jag aldrig erkänna för någon, inte ens min man.
* Jag tycker att det är viktigt att vi har bättre ekonomi än båda våra syskon, trots att vi är yngre.
* Jag petar i näsan, ibland har jag gjort det på natten och slängt iväg en kråka. Usch!
* Jag tycker att jag ser jävligt bra ut, bättre än de flesta. Kan dock bli avundsjuk när jag ser någon som ser lika bra ut eller som är smalare och ser bra ut.