• mion

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (Fd Fatso) skrev 2011-04-04 16:17:22 följande:
    En fråga bara, är det för att du på något personligt plan tar åt dig eller har du något emot att folk inte delar din syn på allt här i livet?

Som fet/överviktig (gjort en GBP) tyckte till och med jag illa om tjockisar och blev äcklad och blir det än idag! Det här är ett ställe där vi får säga att vi blir äcklade, vi skulle ju aldrig erkänna det högt till personen ifråga.
    Att man blir äcklad av folk som MÅSTE äta stör mig ja.... 
  • mion

Jösses skrämmande vilket folk man har omkring sig utan att veta om det....

• mion
    Anonym (:D) skrev 2011-04-04 21:05:16 följande:
    Herregud människa, om allt i tråden gör dig så jävla upprörd kanske du inte ska läsa och kommentera allt Kyss
    Är dte såååååååååååååå jävla konstigt då?????  Helt sjuka saker ju !  Varför skulle jag INTE reagera????   Inte tillåtet el???
  • mion
    Anonym (:D) skrev 2011-04-04 21:05:16 följande:
    Herregud människa, om allt i tråden gör dig så jävla upprörd kanske du inte ska läsa och kommentera allt Kyss
    Feg el eftersom du är anonym???  Jag tycker o säger vad jag vill!  Svårbegripligt el?
  • mion
    Anonym skrev 2011-04-04 21:07:42 följande:
    Du måste må riktigt dåligt över något med tanke på dina reaktioner här, kanske ska gå och prata med nån eller nåt
    Att folk ljuger om vem som är sitt egets barns far ja! Kan du ge dig fan på att jag reagerar!  MER konstigt att folk inte reagerar!

Sen att folk sitter o medvetet skrattar cancer sjuka människor i ansiktet genom att "ta deras" plats hos försäkringskassan så dom tar livet av sig,tacka fan för att man ska reagera!  Känner folk som är drabbade---

Säger mer om folk som iNTE reagerar.... 
  • mion
    Anonym (anonym) skrev 2011-04-04 21:17:51 följande:
    men luuuuuugn människa! ta ett piller och coola ner dig!

Logga ut härifrån om du inte TÅL att höra sanningen! 
    Tål höra sanningen???  HUR tänkte du nu????
  • mion
    Anonym (anonym) skrev 2011-04-04 21:25:31 följande:
    Men oavsett HUR upprörd du blir.....så kan du inte göra något åt saken....så släpp det och låt oss få erkänna saker och ting, passar det inte, läs andra trådar eller stäng av datan
    Men fattar du inte! Erkänn vad ni vill,men tro inte att folk inte kommer kommentera det som erkänns då heller....
  • mion
    Anonym (patienten) skrev 2011-04-04 21:28:11 följande:
    Men snälla, människa, lägg ner! Vitsen med den här tråden är att man kan vara anonym och erkänna "förbjudna" saker man har gjort! Varför ska vi röja anonymiteten för att DU vill det?? Nu sabbar du, en för många, givande tråd. Läs nån annan gulle-nutt-tråd i stället om det nu inte passar!
    För att du är feg o gapar åt mig,du behöver inte sluta vara anonym för att du vill erkänna saker...  "vitsen" med ett forum är väl att man ska kunna kommentera oxå el?  Slutar du skriva till mig så slutar jag svara,enkelt va?
  • mion
    VårtLillaMirakel skrev 2011-04-04 21:28:49 följande:
    Kanske skulle vara lättare att ta dig på allvar om du skrev korrekt svenska?
    Whatever du....
  • mion
    leia83 skrev 2011-04-04 21:33:29 följande:
    Men lägg av att förstöra tråden nu. Låt folk skriva det som är meningen med tråden, låt oss förfasas och skratta ifred. 
    Jag tycker det är vidrigt att ljuga för ett barn o barnets far om vem som egentligen ÄR pappa vad du ser det roliga i JUST det inlägget får stå för dig ...

Sen hon som ljuger om att vara sjuk fast hon är fullt frisk,ja jag har bekanta som tagit livet av sig för att dom är sååå hårda på fk...  ser inget roligt i det heller.... 

Resten har jag inte sagt nåt om eller hur?
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!