Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

låtit en hund slicka mig mellan benen, då jag var 7-8 år flera gånger.....har plågat mitt samvete och ibland viljat dö pga det.

ALDRIG, aldrig, aldrig något jag skulle göra som vuxen! 

ALDRIG heller något jag skulle berätta för någon! 

• Anonym (anonym)
    Anonym (drop) skrev 2011-04-04 18:21:03 följande:
    Du var barn, DROP it... Från och med nu är ditt samvete rent.
    Tack!
  • Anonym (anonym)
    mion skrev 2011-04-04 21:03:52 följande:
    Fy fan för sådana som dig!!  Måtte dom få reda på det en dag o lämna dig o det ensamma öde du förtjänar!!  Herregud!
    Att inte DU var med som alternativ på minst omtyckta på FL....förvånar mig, du hade LÄTT fått min röst.

Fattar inte varför du läser och sedan dömmer ut alla?....skit i att läsa om du nu blir så jäkla upprörd! 
  • Anonym (anonym)
    mion skrev 2011-04-04 21:16:21 följande:
    Att folk ljuger om vem som är sitt egets barns far ja! Kan du ge dig fan på att jag reagerar!  MER konstigt att folk inte reagerar!

Sen att folk sitter o medvetet skrattar cancer sjuka människor i ansiktet genom att "ta deras" plats hos försäkringskassan så dom tar livet av sig,tacka fan för att man ska reagera!  Känner folk som är drabbade---

Säger mer om folk som iNTE reagerar.... 
    men luuuuuugn människa! ta ett piller och coola ner dig!

Logga ut härifrån om du inte TÅL att höra sanningen! 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (patienten) skrev 2011-04-04 21:18:13 följande:
    Ja, i en sån här tråd är det faktiskt konstigt! Folk lär ju sluta skriva om de blir utskällda. Vitsen med den här tråden är ju att folk ska kunna vara anonyma och skriva "hemska"saker. Sabba inte tråden!
    exakt! håller med! denna tråd har redan stängts en gång minst, sabba inte detta nu MION...
  • Anonym (anonym)
    mion skrev 2011-04-04 21:23:52 följande:
    Näe för fan så synd om dessa extremt störda människor som ersänner saker som dom hade fått fängelse för om folk kom på dom....  O synd om er som inte kan få läsa om skiten...  Vissa saker är beundrande roliga  men vissa saker är SJUKT magstarkt! o det STÅR jag för,kom igen när ni inte är anonyma så får vi se vilka ni är!
    Men oavsett HUR upprörd du blir.....så kan du inte göra något åt saken....så släpp det och låt oss få erkänna saker och ting, passar det inte, läs andra trådar eller stäng av datan
  • Anonym (anonym)
    mion skrev 2011-04-04 21:24:46 följande:
    Tål höra sanningen???  HUR tänkte du nu????
    ja du blir ju så fruktansvärt upprörd av det du läser, det bästa vore väll om du slutade....för DIN egen skull
  • Anonym (anonym)
    Anonym (ond) skrev 2011-04-04 21:26:49 följande:
    TS - kan du lägga till i TS att folk ska låta bli att OT-kommentera och debattera om det folk skriver. Tråden förlorar fokus. Visst kan man förfasa sig över många saker, men hur svårt är det att ge fan i att förstöra tråden och istället ta indignationen om det man ev blivit upprörd över i andra trådar!? Skärpning!

...och det är så satans trist att själv behöva gå OT för att andra har skjutglada fingrar och inte kan respektera trådens fokus. Låt historierna stå för sig själva. Ska det vara så svårt - god damn...
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!