Inlägg från: Anonym (Boo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Boo)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Att jag tyvärr aldrig tror att min vän kommer att få den karriär hon drömmer om, till stor del för att hon klär sig så illa och ser så plufsig ut. Och då är jag verkligen inte Tyra Banks själv men det finns fan gränser!

• Anonym (Boo)

Att minst hälften av alla kvinnor är helt poänglösa.

Dom kan inte ha sex, dom kan inte tänka, dom kan inte tjäna pengar. Vad fan är ni bra för egentligen förutom att gnälla och noja över helt oviktiga saker som formen på era blygdläppar?

Så länge man inte får Nobelpris i nojande eller fåfänga har jag inget större hopp om att ni kommer att bidra med mer till mänskligheten än vilken kossa som helst och på en öde ö hade jag kallat er proviant. Bli gärna lite fläskigare vid tillfälle, så räcker ni längre den dag planet kraschar.

(jag är kvinna)

• Anonym (Boo)

Jag hatar puckon som tycker att "i x.-land pratar vi x."-ska.

Var på forskarkonferens en gång i ett mindre och skitigare Frankrike, dvs Belgien. Vart på stan och käkat, väntar på en buss tillbaka till campus. Bredvid oss står fjorton riktigt svarta killar med delvis traditionell dräkt inklusive bongotrummor (skojar inte!) och en surögd belgare med fet cigarr och liten tjock hund.

Den surögde belgaren inser givetvis att om han låter sin rasism gå ut över det svarta gänget så kan han åka på däng, så han ba anfaller OSS (som står och snackar engelska), på franska: "Detta är Belgien, och här talar vi franska!!"

Varpå jag lugnt och på god franska förklarar att emedan jag är från Sverige och min forskarkollega är från Tyskland så kunde vi förvisso hållit vår konversation på franska, men då vi båda är mer bekväma med engelska så är det det språk vi tillfälligtvis har valt, och om vi ska betrakta honom som ambassadör för sitt land så är det föga troligt att vi kommer att begagna oss av franska i framtiden, eftersom man då riskerar att förknippas med  trångsynthet och främlingsfientlighet.

Sen höll den gubben truten.

• Anonym (Boo)

Att jag tycker det är bra att chefen bjöd på tårta en dag när min mest överviktiga kollega inte var där.

Hen behöver inte fler kalorier och kan inte stå emot frestelser för fem öre.

• Anonym (Boo)

Att jag gillar en del lite dyrare saker men ett par av dem har jag nästan bara på mig för att reta en viss släkting.

Det är så tillfredsställande när han stör sig, den dryga lilla människan som en gång sa att utbildning är värdelöst för han har minsann aldrig behövt någon högre utbildning.

Nej, det behövs klart inte när man får jobb direkt i pappas företag, men när pappa gick bort gick firman omkull lite senare, för sonen hade inte riktigt de kunskaper som krävdes, tydligen.

Karma, drygarsle! 

• Anonym (Boo)
    Anonym (* confess *) skrev 2017-11-17 06:50:16 följande:

* Att jag föreställer hur andra jag känner har sex

Finns det nån som inte har föreställt sig en apful lärare ha sex? Har räddat många trista högstadielektioner även om man blir lätt spyfärdig ibland...
  • Anonym (Boo)

Att när jag önskar något illa åt någon så slår det in, har hänt flera gånger.

Jag har nu ett längre tag haft för vana att tänka att om jag fixar mitt träningspass så kommer en jobbig kollega att få en böld i röven.

Och nu har han fått exakt det! Och första operationen gick åt helvete så han fick vänta några månader och sen en ny runda med bandage och elände och vanka runt som en anka.

Haha, så hemskt egentligen men man ska tydligen vara försiktig vad man önskar.
    TystSkrattande

• Anonym (Boo)
    Anonym (Ljugit om arbete.) skrev 2020-10-06 13:30:57 följande:

Jag har ljugit för min tidigare sambo och hans släktingar att jag hade finare jobb än jag hade. Jag var jättenoga med att inte ange på sociala medier vart jag jobbade och ha stängda profiler. Jag är arbetslös sedan 2 år men har fortsatt att vidhålla att jag har det "fina" arbetet när jag pratar med dem. Vet att det är jättefjantigt...

Oj. Men vad jobbigt att känna att man måste hålla en fasad för några nollor som man träffar någon gång årligen eller inte alls? 

Hur mår du egentligen?
  • Anonym (Boo)

Jag skulle inte erkänna att jag just nu har heta sexträffar med en person som är så olik mig att båda våra vänkretsar hade flippat om de visste om det. Deras små hjärnor hade exploderat, 100%.

Vi snackar att Jimmie Åkesson har en affär med lady Dahmer, så har ni en bild.

Men sexet är great.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!