• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Shibby 78
    emsm skrev 2011-03-18 08:46:32 följande:
    Härligt! Då är du ett par veckor före mig. Så du fick gör UL nu..spännande. Skulle vilja göra ett varje vecka ;)
    Men först har vi inskrivning ocm typ 2veckor...spännande värre.
    Vi gjorde ett privat UL på Mamma Mia här i Gbg. Kostade 450 kr men det var det lätt värt. Första UL inplanerat via MVC är den 12 april
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 6/10 -11
  • Toppenloppan

Hej flickor! Imorgon åker jag till Trysil och åker skidor en vecka. Kommer inte logga in på FL under semestern men hoppas mötas av fortsatt goda nyheter när jag kommer hem! Kram

2011 ska bli ett bättre år!
  • strössel
    Toppenloppan skrev 2011-03-18 14:29:00 följande:
    Hej flickor! Imorgon åker jag till Trysil och åker skidor en vecka. Kommer inte logga in på FL under semestern men hoppas mötas av fortsatt goda nyheter när jag kommer hem! Kram
    Ha så kul och njut av din semester Skrattande
  • strössel

Hur är det tjejer ?

Jag har som träningsvärk idag på utsidan av magen på båda sidorna. Nån mer som haft det ? Vad kan det bero på ? Inte så att det gör ont men det finns där och man känner av det lite grann. Den här veckan har varit överjävlig med illamående och kräkningar värsta veckan hittills sen v 6 jag började må illa.

• strössel

Fick ont i magen ryggen innan blev så orolig så vi åkte in och fick se min lilla bebis 25,4 mm (9+1) är i v 9+2 men det skillde en dag sist oxå. Allt såg jättebra ut är så glad Skrattande och den vinkade till oss.
  • majsanna

Strösssel: Skönt att allt såg bra ut!
    Vi har också varit på gynakuten ikväll på grund av en blödning. Vi fick också se en lite med ett tickande hjärta. Läkaren mätte den aldrig, men den såg stor och fin ut.

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-03-20 22:30:03 följande:
    Vad mysigt att se alla ul-bilder på våra små bebisar
    Tycker jag med mysigt Skrattande majsanna vad skönt att det såg bra ut för dig med. Man blir orolig när det händer nåt men alltid skönt när man varit hos läkaren och allt ser bra ut.
  • majsanna

Vården tycker jag är jättebra. Allra helst när man säger att man försökt  att bli gravid i tre år och har fyra ivf:er i bagaget. Då förstår de verkligen oron, vilket är skönt!

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !